Rośnie sprzedaż kawy macerowanej na zimno

Autor: dlahandlu.pl 10 lipca 2019 12:05

W czerwcu tego roku sprzedaż Cold Brew Coffee w kawiarniach Etno Cafe była o 45 proc. wyższa niż w czerwcu 2018 roku. W tym samym miesiącu jego sprzedaż w sklepie internetowym firmy skoczyła aż o 420 proc. w porównaniu z majem. Tak duże wzrosty to w pewnej mierze pokłosie czerwcowych upałów, istotniejszy wydaje się jednak efekt obserwowanego od wielu miesięcy rosnącego zainteresowania konsumentów kawą macerowaną na zimno. Świadczy o nim m.in. rosnąca w ostatnich miesiącach sprzedaż Cold Brew Coffee w dużych sieciach detalicznych, np. Żabce.

Żeby odpowiedzieć na zapotrzebowanie rynku, Etno Cafe uruchomiło właśnie nową, znacznie wydajniejszą linię do produkcji Cold Brew Coffee. Umożliwi ona produkcję 500 tys. butelek miesięcznie, czyli 6 mln rocznie. Dzięki niej uda się zaspokoić popyt nie tylko polskich, ale też zagranicznych dystrybutorów. 

Jako uzupełnienie oferty smakowej w sprzedaży pojawiły się właśnie nowe warianty Cold Brew Coffee: Vanilla oraz Spicy Caramel. Razem z Classic, Orange i Apple. Klienci mają teraz do wyboru już pięć rodzajów napoju, w zależności od preferencji mogą spróbować słodszych wariantów, bardziej owocowych, albo zostać przy naturalnym smaku kawy.



Cold brew to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku kawy. Wg raportu Research and Markets rynek kawy macerowanej na zimno powiększy się w latach 2018-2022 aż o 160%.



Etno Cafe to sieć 21 kawiarni i browar kawowy produkujący Cold Brew Coffee.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,85

  • Min

    2,50

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7296
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.