Rossmann: Ponad tysiąc sklepów generuje obrót na poziomie 9,7 mld zł

Autor: dlahandlu.pl 25 marca 2019 10:31

Rossmann: Ponad tysiąc sklepów generuje obrót na poziomie 9,7 mld zł fot. materiały prasowe

Sieć Rossmann jest niekwestionowanym liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Spółka posiada prawie 30 proc. udziałów w rynku. Ubiegły rok firma zakończyła z liczbą 1301 placówek i obrotami na poziomie 9,7 mld zł (w 2017 r. było to 9,07 mld zł). Dla porównania Hebe miało w ubiegłym roku 200 sklepów i obroty w wysokości 207 mln euro (ok. 885 mln zł).

Przypomnijmy, w 2017 roku siec Rossmann osiągnęła w Polsce 9,07 mld zł obrotów. W 2016 roku była to kwota 8,32 mld zł, w 2015 - 7,34 mld zł. W roku 2000 obrót Rossmanna wyniósł 0,23 mld zł.

Na koniec 2017 roku Rossmann miał w Polsce 1232 sklepy, rok wcześniej było ich 1169, a w 2015 roku - 1103. Na koniec 2000 roku niemiecka sieć drogerii miała w naszym kraju 61 sklepów, a w 2010 już 516.

Codziennie w sklepach Rossmann zakupy robi 770 tys. Polaków. Brand oferuje 21 tys. produktów. Rossmann ma również 27 marek własnych. Firma wprowadza 7 tys. nowości rocznie.

Spółka podaje, że od 1993 roku zainwestowała w Polsce 2 086 443 923 zł.

Pierwszy sklep Rossmanna w Polsce ruszył 23 maja 1993 r. przy ul. Piotrkowskiej w Łodzi. Dziś tego sklepu już nie ma, „jedynka” przeniosła się kilkaset metrów dalej.

Niedawno wystartowała trzecia edycja programu charytatywnego sieci Rossmann „Pomagamy jak umiemy”. Od 2 stycznia Klubowicze zbierają przy zakupach nowe punkty. Pod koniec roku przełożą się one na wartą 5 mln zł pomoc dla 250 instytucji. W tym roku klienci sami zdecydują, której organizacji pomogą.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6562
Ilość aktualnych ofert: 268012

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.