Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Rossmannowi do 1000 sklepów brakuje ok. 45 placówek

Autor: dlahandlu.pl 9 grudnia 2014 09:45

Na początku listopada w radomskiej Galerii Słonecznej Rossmann otworzył swój salon o powierzchni 400 mkw. Niemiecka sieć Rossman obecnie ma ok. 955 sklepów w ponad 400 miastach Polski. W swojej ofercie posiada artykuły drogeryjne, a każdego dnia zakupy w drogeriach Rossmann robi 600 tys. Klientów.

W Galerii Słonecznej działają już perfumerie Sephora i Douglas, Super-Pharm oraz Drogeria Natura.
Udział sieci Rossmann w rynku branży chemiczno-kosmetycznej wynosi ponad 25 proc. Rossmann Polska należy do grupy kapitałowo-zakupowej tworzonej przez Rossmann GmbH oraz A.S. Watson. W jej skład wchodzi ponad 11 000 drogerii w 33 krajach Europy i Azji.
Asortyment drogerii liczy 16 tysięcy artykułów i 800 marek, zarówno polskich, jak i zagranicznych. Wśród nich znajdują się prawie 2 tysiące produktów, należących do portfolio 35 marek własnych Rossmanna, m.in.: Isana, ekologiczna seria kosmetyków Alterra, babydream - kosmetyki i artykuły spożywcze dla dzieci, Domol - artykuły chemii gospodarczej czy Alouette - artykuły higieniczne.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.