Rosyjski dyskont Mere jednak wchodzi do Polski! Pierwszy sklep w Częstochowie

Autor: dlahandlu.pl 20 maja 2019 14:11

Rosyjski dyskont Mere jednak wchodzi do Polski! Pierwszy sklep w Częstochowie fot. Mere.ws

Jak ustalił portal dlahandlu.pl dyskonty Mere jednak będą rozwijały sieć w Polsce. Pierwsza placówka zostanie otwarta już w lipcu w Częstochowie przy ul. 1 Maja. To format tzw. „twardego dyskontu”, który sprzedaje prosto z palet.

Firma w kwietniu poszukiwała kierowników do pracy w 1. sklepie w Polsce. Sieć oferuje umowę o pracę oraz możliwość awansu wraz z rozwojem sieci sklepów.

W lutym br. firma na pracuj.pl publikowała ogłoszenie o zatrudnieniu specjalisty ds. zakupów do centrali firmy w Krakowie. W ogłoszeniu znalazło się stwierdzenie "obecnie rozpoczynamy działalność operacyjną w Polsce pod szyldem MERE".

 

Pod koniec lipca 2018 roku informowaliśmy, podając za zagranicznymi mediami, że rosyjski detalista Svetofor (należący do Torgservis) wejdzie na rynek Europy Środkowej, w tym do Polski, z marką Mere. W naszym kraju sieć miała uruchomić 105 sklepów, z czego osiem jeszcze w ubiegłym roku.

1 maja 2017 roku w KRS została zarejestrowana spółka Torgservis PL z siedzibą w Krakowie, która w marcu 2019 roku zwiększyła swój kapitał zakładowy z do 270 tys. zł do 1 125 tys. zł. Wspólnikami są Andrey SHNAYDER i Sergey SHNAYDER.

Założona w 2009 r. sieć ma około 800 sklepów w Rosji, na Białorusi, w Kazachstanie i w Chinach. Tutaj sieć działa pod logo Svetofor.

Pod koniec stycznia 2019 roku pierwszy sklep Mere pojawił się w Niemczech, na obrzeżach Lipska. Sukces marketu przerósł wszelkie oczekiwania. Jak informuje portal Deutsche Welle, niecały tydzień po otwarciu, sklep musiał zostać zamknięty na dwa dni, ponieważ cała linia zapasów została wyprzedana. Spółka działa tam pod nazwą TS Markt.

Według informacji ze strony internetowej Mere, oczekiwania Svetofora wobec ewentualnych dostawców są bardzo wymagające: cena towaru z uwzględnieniem kosztu dostawy do sklepu powinna być 20-30% niższa niż w konkurencyjnych sklepach. Spółka sugerowała, że można to osiągnąć przez redukcję kosztów opakowania. - Nie potrzebujemy kolorowych rzucających się w oczy opakowań. Wobec powszechnie znanych marek z renomą ta różnica powinna wynosić 50% - informuje spółka.

Dostawca powinien zabezpieczyć możliwość zwrotu 100% nie sprzedanych towarów. Firma podkreśla także, że oczekuje wyłącznie oferty towarów klasy ekonomicznej i średniej, nie bierze pod uwagę produktów luksusowych oraz towarów szybko psujących się.

Firma poszukiwała także lokali o specyficznych cechach: miały one znajdować się w dużych i średnich miastach lub w ich bezpośredniej bliskości, w pobliżu dróg o dużym natężeniu ruchu i podobnych, posiadających parking dla co najmniej 30-40 samochodów oraz powierzchnię оd 800 do 1 200 mkw., a także spełniających wymagania w zakresie licencji na handel alkoholem.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Realista 2019-09-04 14:24:22

    Polska, gdzie rządzi cena, to wymarzony rynek dla takich marketów. Proste, tanie opakowania, a nawet ich brak są eko i jak najbardziej modne. Pytanie ile producenci zejdą z jakości i czy będą nadal skłonni firmować swoim brandem taki produkt? Pewniak rynkowy. Na pewno zrobię takie zakupy.

  • seb. 2019-05-21 22:13:33

    trzeci świat. dostawcy do tego syfu to dopiero będą frajerzy...

  • Ada 2019-05-21 17:22:13

    Super ja kupywałam w takim sklepie dla mnie jest ok ceny niskie

ZOBACZ WSZYSTKIE (6)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,70

  • Śr

    5,46

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8020
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.