RTV EURO AGD z nowym konceptem sklepu

Autor: dlahandlu.pl 23 maja 2019 11:26

RTV EURO AGD z nowym konceptem sklepu fot. RTV Euro AGD

Salon RTV EURO AGD na Młocinach, który został uruchomiony 23 maja, jest pierwszym sklepem sieci, w którym zastosowano nową aranżację przestrzeni, nowy sposób komunikacji i interakcji z klientem.

– Rozwój technologii informatycznych, zmiany demograficzne i społeczne powodują, że handel przechodzi dynamiczną transformację. Klienci są świadomi, wyedukowani, potrzebują wsparcia doradcy, który będzie ekspertem technologicznym, a jednocześnie oczekują wygody podczas zakupów – powiedział Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV EURO AGD. – W naszym nowym salonie stawiamy na szybką i sprawną obsługę, a także na efektywną komunikację z klientem. Takie rozwiązania są zgodne ze światowymi trendami, a przede wszystkim z potrzebami wyrażanymi przez klientów.

Doradcy w sklepie EURO w Galerii Młociny będą wyposażeni w tablety, aby w każdym miejscu sklepu móc wspólnie z klientem wybrać produkt i przedyskutować alternatywne możliwości spośród dostępnego portfolio. Dodatkowo będą dysponować bezprzewodowym systemem łączności, pozwalającym na efektywniejszą obsługę klienta.

– Zależało nam na stworzeniu miejsca, które będzie się różnić od innych sklepów z elektroniką, w którym najnowocześniejsze produkty technologiczne będą miały odpowiednią oprawę – dodał Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu w RTV EURO AGD. – Postawiliśmy zatem na klarowne, czyste wnętrze i surową, loftową stylistykę.

RTV EURO AGD działa zgodnie ze strategią omnichannel, dlatego w nowym sklepie wprowadzono także ułatwienia dla klientów sklepu online.

– Obecnie rozróżnienie na online i offline staje się anachroniczne. Klienci chcą mieć szybki dostęp do swoich zakupów i możliwość odebrania produktów, które zamówili za pomocą funkcji click & collect lub zakupili w naszym sklepie internetowym – stwierdził Grzegorz Wachowicz – Z tego względu wydzieliliśmy strefę obsługi klienta, w której można opłacić zamówienia online i odebrać towar.

W sklepie wprowadzono także ekrany digital signage, na których emitowane są treści, pokazujące ofertę oraz nowości produktowe w kontekście life-style’owym.

– Za pomocą nowoczesnych ekranów nie tylko możemy komunikować klientom nasze akcje promocyjne i bieżące kampanie, ale tworzymy także klimat i oprawę wnętrza – powiedział Grzegorz Wachowicz. – Takie rozwiązania stosowane są głównie w branży modowej, a EURO będzie promować za ich pośrednictwem elektronikę użytkową. To oczywiście narzuca pewien kontekst i nowy, obrazowy sposób prezentowania treści.

Przestrzeń salonu wyposażona jest w niższe meble. Alejki między poszczególnymi ekspozytorami są szersze, a podział na grupy produktowe – bardziej intuicyjny.

Kategorią rozwijającą się bardzo dynamicznie jest gaming, dlatego w salonie RTV EURO AGD na Młocinach znalazła się oddzielna ekspozycja foteli dla graczy, konsol oraz akcesoriów VR.

Salon w Galerii Młociny to 279. sklep stacjonarny RTV EURO AGD, które dysponuje siecią placówek w całej Polsce oraz sklepem internetowym www.euro.com.pl. Prowadzi także sprzedaż przez telefon.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,98

  • Śr

    8,28

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8095
Ilość aktualnych ofert: 477360

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.