PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Ruch chwali się poprawą wyniku operacyjnego

Autor: dlahandlu.pl 7 listopada 2019 11:20

Spółka Ruch, która jest trakcie przyspieszonego postępowania układowego poinformowała, że we wrześniu zanotowała najlepszy od 2018 roku wynik operacyjny. Dystrybutor prasy zatrzymał też trend spadku liczby punktów sprzedaży. - W 2020 roku spółka zacznie notować dodatnie przepływy - uważa Miłosz Szulc, prezes Ruchu.

Zarząd Ruchu podał, że wynik operacyjny spółki we wrześniu jest najlepszy od stycznia br., jednak nie poinformował, ile dokładnie wyniósł. Wyniki finansowe mają też „ulegać stopniowej poprawie”, a trend zmniejszającej się liczby saloników Ruchu miał zostać zatrzymany. Miłosz Szulc, prezes zarządu Ruchu uważa, że na poprawę sytuacji spółki miała wpływ m.in. zmiana siedziby, uporządkowanie rozwiązań IT funkcjonujących w firmie, zmiany w strukturze organizacji. - Tendencja poprawy wyników pozwala zakładać, że w 2020 roku spółka zacznie notować dodatnie przepływy, a fakt ten będzie namacalnym dowodem skuteczności podejmowanych przez zarząd działań naprawczych - komentuje Szulc. Jak podaje firma, wprowadzono także nowe obszary działalności spółki oraz postawiono na rozwój oferowanych przez firmę produktów i usług. Chodzi m.in. o kolportaż prasy, usługę „Paczka w Ruchu” czy logistykę kontraktową.

W czerwcu br. liczba nowych umów podpisanych z agentami kiosków miała także przewyższyć wskaźnik wypowiedzeń umów partnerskich. - To jasny sygnał, że udało nam się skutecznie powstrzymać proces ograniczania zasięgu działania naszej sieci sprzedaży. Więcej nowych umów niż wypowiedzeń to potencjał do rozwoju sieci własnej, co z punktu widzenia wyników spółki jest kluczowe. Im więcej własnych kiosków i saloników prasowych tym większa skala działalności i lepszy potencjał sprzedaży. Uruchomienie zamkniętych punktów jest więc dla władz firmy priorytetem - stwierdza Marek Szulc. Dodatkowo celem spółki ma być dalsza poprawa stosunków z kandydatami do pracy – skrócono m.in. czas oczekiwania zainteresowanych współpracą z 7 do 2 dni, wdrażane mają być nowe programy pro-pracownicze.

W ub.r. Ruch zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 7,5 proc. do 1,24 mld zł, 77,34 mln zł straty operacyjnej (wobec 42,57 mln zł w 2017 roku) i aż 352,23 mln zł straty netto (rok wcześniej wyniosła ona 56,81 mln zł).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7394
Ilość aktualnych ofert: 493979

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.