Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Ruch w e-sklepach uzależniony od gry drużyn podczas Euro 2016

Autor: dlahandlu.pl 30 czerwca 2016 09:49

Ruch w e-sklepach uzależniony od gry drużyn podczas Euro 2016

Firma Criteo przeanalizowała ruch w ponad 200 sklepach online w Polsce w trakcie sobotniego meczu Polska-Szwajcaria. Firma porównała uzyskane wyniki z zachowaniami zakupowymi Polaków w zwykłe dni lub podczas meczów, w których nie grała drużyna narodowa.

W przerwie spotkania lub w spokojniejszych partiach meczów liczba zdarzeń generowanych na stronach sklepów online utrzymuje się powyżej średniej. W czasie przerw meczów, użytkownicy korzystają z urządzeń mobilnych znacznie częściej niż w czasie poza rozgrywkami. W kraju zwycięskiego zespołu liczba zdarzeń w sklepach online dramatycznie spada bezpośrednio po spotkaniu - kibice świętują. W kraju drużyny, która przegrała, częstotliwość zdarzeń w sklepach online nie tylko szybko powraca do wcześniejszego poziomu, ale w wielu przypadkach nawet go przekracza, co niektórzy nazywają „zakupami pod wpływem frustracji”.


⦁ Polska-Szwajcaria, 25 czerwca 2016r, godz. 15:00, Wynik 5:4 (w Polsce)
Krótko przed rozpoczęciem meczu liczba zdarzeń na stronach sklepów online gwałtownie spadła. Powolny powrót do standardowego poziomu został przerwany golem Błaszczykowskiego. W przerwie meczu można zaobserwować gwałtowny wzrost ruchu na stronach sklepów internetowych, wysoki poziom utrzymywał się także na początku drugiej połowy spotkania. Niewykorzystane okazje spowodowały, że słupki zdarzeń na stronach sprzedawców online chwilowo wzrosły, by spaść drastycznie w momencie wyrównania 1:1. Podczas spokojniejszej gry polskiej reprezentacji w trakcie dogrywki liczba zdarzeń generowanych z poziomu urządzeń mobilnych znacznie wzrosła. Dopiero w czasie serii rzutów karnych ruch na stronach sklepów online zamarł. W przeciwieństwie do Szwajcarii, w Polsce po zakończonej grze liczba zdarzeń w e-sklepach nie wróciła do standardowego poziomu. Kibice świętowali. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.