Rusza kampania telewizyjna marki Tarczyński

Autor: pr 31 sierpnia 2018 11:29

Rusza kampania telewizyjna marki Tarczyński fot. materiały prasowe

Marka Tarczyński od 1.09.2018 wraca z silną kampanią telewizyjną pod hasłem „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”, promującą swoje parówki z szynki oraz parówki
z fileta z kurczaka.

Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawi się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób - charakterystyczny dla marki Tarczyński, podkreśla najważniejsze walory promowanych parówek z szynki i parówek z fileta z kurczaka.

 „Masa to mięsa” – „Pożywne takie” – „Pełna para od rana” – to hasła klucze, dzięki którym kampania wyjaśnia dlaczego parówki marki Tarczyński to „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”.  

Jesienna kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w Intrenecie i materiałach POS. Wsparciem kampanii będą emisje spotów w wiodących sieciach kin: Cinema City i Helios. Dodatkowo marka zaplanowała szeroką promocję 

w radiu ZET, w ramach której zrealizuje wspólnie z tym medium projekt „Wielka Trasa Śniadaniowa Radia ZET i parówek Tarczyński.”

Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.

Działaniom, jak zawsze, towarzyszyć będzie szerokie wsparcie trade marketingowe, skupiające
się na budowaniu widocznej i atrakcyjnej ekspozycji w sklepach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,81

  • Śr

    4,15

  • Min

    2,68

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.