Rusza modernizacja wnętrza poznańskiej Avenidy

Autor: dlahandlu.pl 8 lipca 2019 11:58

Rusza modernizacja wnętrza poznańskiej Avenidy Fot. materiały prasowe

W poznańskiej Avenidzie rozpoczynają się prace związane z rearanżacją przestrzeni na poziomie +1 i +2. Zmiana ma na celu stworzenie wnętrza dostosowanego do najnowszych trendów i rozwiązań architektonicznych, dostępnego dla osób w każdym wieku i o potrzebach, które często wykraczają poza handel detaliczny.

Prace związane z przebudową wnętrza Avenidy Poznań i stworzeniem modnej strefy spotkań rozpoczną się 9 lipca. Głównym celem jest wprowadzenie nowoczesnych rozwiązań architektonicznych, zgodnych z najnowszymi trendami. Po zakończeniu modernizacji powierzchnia Avenidy na poziomie +1 i +2 zyska zupełnie nowy wygląd i dodatkowe funkcje, w tym m.in. poszerzoną część gastronomiczno-rozrywkową, strefę wypoczynkową, miejsce co-workingowe i plac zabaw dla dzieci. Zaaranżowana przestrzeń pozwoli nie tylko robić zakupy, ale też spędzać czas ze znajomymi, organizować kameralne spotkania i duże wydarzenia. Wszystko to w przyjemnej atmosferze i przestrzeni pełnej nowych technologii i nowoczesnych udogodnień konstrukcyjnych.

Termin zakończenia prac planowany jest na listopad 2019 roku. Wartość inwestycji wynosi kilkadziesiąt milionów złotych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,78

  • Śr

    3,07

  • Min

    2,24

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7375
Ilość aktualnych ofert: 98942

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.