Rusza nowa kampania Tymbark dla soków 100%

dlahandlu.pl 13 marca 2014 11:04

Głównym celem nowego projektu marki Tymbark „Środa to mała sobota", realizowanego w ramach długofalowej kampanii „Zacznij zdrowo dzień od szklanki soku", jest zachęcenie Polaków do jedzenia zdrowych, pełnowartościowych śniadań już nie dwa, a pięć razy w tygodniu. Dodatkowo marka udowadnia, że przygotowanie takiego posiłku wcale nie zabiera więcej czasu.

W ramach kampanii, poza aktywnościami z zakresu media relations, zaplanowano działania z najbardziej zasięgowymi blogerami modowo-lifestylowymi. Za pomocą swoich kanałów social media udowadniać będą oni skuteczność „Efektu TYMBARK". W myśl hasła najnowszej kampanii TYMBARK „Kochaj zdrowie, kochaj życie", blogerzy pokażą pozytywny wpływ soków 100% TYMBARK multiwitamina na jakość życia. Wśród aktywności znalazła się także współpraca z portalem zrzeszającym ponad 4 tysiące blogerów kulinarnych.

Soki 100% marki TYMBARK pojawią się również w ramach kampanii product placement w najnowszej, wiosennej ramówce stacji TVN i Polsat w dwóch sprawdzonych, popularnych serialach oraz jednej nowości. Lokowanie soku 100% TYMBARK odnajdziemy w „Prawie Agaty", „Przyjaciółkach", które mają już wierne grono lojalnych i oddanych widzów, a także w najważniejszej tvn-owskiej nowości - „Sama słodycz".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,30

  • Min

    0,15

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9310

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.