Rusza nowy program partnerski dla użytkowników kart MasterCard

Autor: pr 21 lipca 2016 12:51

MasterCard wprowadza nowy program partnerski Priceless Specials. Nowy program zostanie uruchomiony 1 sierpnia br., zastępując dotychczasową platformę MasterCard Rewards

Propozycja Priceless Specials skierowana jest do posiadaczy kart z logiem MasterCard lub Maestro, dzięki czemu oferty i nagrody będą mogły trafiać do szerokiego grona konsumentów. Skorzystają też banki i detaliści uczestniczący w programie, którzy będą mogli zaoferować swoim klientom dodatkowe korzyści. W efekcie sieci detaliczne będą mogły wyróżnić się na rynku i motywować swoich klientów do częstszych odwiedzin, natomiast banki zdobędą narzędzie zachęcające posiadaczy wydanych przez nie kart płatniczych MasterCard do realizacji większej liczby transakcji bezgotówkowych.

Jakie nowości czekają na uczestników Priceless Specials?

• Priceless Specials jest otwarty dla wszystkich kart płatniczych MasterCard oraz Maestro (a nie tylko MasterCard World, jak dotychczas). Natomiast każdy uczestniczący w programie bank sam zdecyduje, jak szeroki wachlarz kart MasterCard z jego portfolio będzie umożliwiał klientom zbieranie punktów. Wraz z uruchomieniem programu przystępuje do niego  10 banków: Alior Bank oraz T-Moblie Usługi Bankowe, BOŚ Bank, Deutsche Bank, Getin Bank, Noble Bank, Lion’s Bank, mBank, PKO Bank Polski oraz Raiffeisen Polbank.

• Punktami nagradzane będą zakupy w uczestniczących w programie Priceless Specials placówkach handlowych i usługowych, opłacone zarejestrowanymi kartami MasterCard i Maestro. W dniu startu programu Priceless Specials na liście partnerów programu znajdować się będą wszystkie restauracje i punkty gastronomiczne w Polsce oraz 46 detalistów i usługodawców, posiadających placówki w całym kraju, w tym m.in. takie marki jak: Carrefour, RTV Euro AGD, Douglas, Vistula, Gino Rossi, Toys’R’Us, Black Red White, Ski Team, Uber, Cinema City czy Poczta Kwiatowa. Lista partnerów będzie systematycznie rosła.

• Nowością będą promocje dopasowane do zwyczajów zakupowych konkretnego uczestnika programu. Bazować one będą na preferencjach zakupowych uczestniczących w programie konsumentów. W ramach ofert specjalnych klienci będą nagradzani np. znaczącymi premiami w postaci wielokrotnie większej niż zwykle liczby punktów lub specjalnymi cenami na wybrane produkty.

Zgromadzone punkty konsumenci będą mogli wymienić na nagrody z katalogu, który będzie dostępny na stronie www.mastercard.pl/specials. Swój dorobek punktowy będzie można wymienić także na „cegiełki” wspierające takie organizacje jak WOŚP, WWF czy WFP.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,92

  • Śr

    4,91

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.