Rusza pierwszy franczyzowy sklep Alma Smart

Autor: dlahandlu.pl 11 sierpnia 2015 11:44

Rusza pierwszy franczyzowy sklep Alma Smart Potencjał rynku dla nowego konceptu Alma szacuje na 200 sklepów; fot. za almamarket.pl

14 sierpnia w Galerii Bocheńskiej zostanie otwarty franczyzowy sklep Alma Smart.

Alma Smart to pierwszy sklep franczyzowy w formacie convinience o powierzchni około 450 mkw., z szerokim asortymentem produktów spożywczych. W codziennej ofercie znajdą się świeże ryby, sery, szeroki wybór zdrowej żywności typu bio, eko i organic, a także cała gama lokalnych małopolskich smaków. Nie zabraknie również produktów z różnych stron świata, importowanych na wyłączność Almy.

Jak pisaliśmy na początku roku, potencjał rynku dla swojego konceptu Alma szacuje na 200 sklepów, a w tym roku chce zacząć od maksymalnie 20 otwarć.

W Almie franczyzobiorca będzie ponosił koszt zatowarowania i inwestycji w remont i wyposażenie sklepu. Kwoty inwestycji ustalane są indywidualnie. Przewidziana jest opłata wstępna, jak również bieżąca opłata miesięczna, której poziom będzie zależny od wysokości sprzedaży oraz progów obrotowych wypracowanych przez sklep.

Franczyzodawca dzieli się swoim know-how i wsparciem marketingowym. Udostępni też partnerom 60 tys. pozycji asortymentowych, z których 3 tys. będą stanowić produkty dostępne do tej pory wyłącznie w Alma. Sklepy mają być otwierane na powierzchni ok. 200-400 mkw. w centrach dużych miast i osiedlach mieszkaniowych. Na półkach stać będzie ok. 8 tys. towarów. Dostawy będą realizowane w dużej części z magazynu centralnego.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,05

  • Śr

    10,62

  • Min

    8,03

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6126

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.