Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Rusza świąteczna kampania wizerunkowa Pepsi

Autor: dlahandlu.pl 5 listopada 2014 14:19

Pepsi przygotowała świąteczną akcję wizerunkową, skierowaną do tzw. Millenialsów, na którą składają się m.in. promocja konsumencka, konkurs i kampania internetowa.

W 50 tysięcy sztuk słuchawek Philips, 150 tys. zestawów Hot Wings i 300 tys. butelek Pepsi. Agencja Digital One odpowiada m.in. za stworzenie idei strategicznej PRZEŚwięta, czy za współpracę z vlogerami. Konkurs dla fanów potrwa do 7 grudnia, a akcja do 15 grudnia.

Digital One stworzyła też kreacje (Key Visuale, wszelkie materiały digitalowe), aktywację konkursową wspierającą ideę PRZEświąt, odpowiada także za przygotowanie i przeprowadzenie kampanii display. „Hubem" akcji jest strona www.pepsi.pl/przeswieta również przygotowana przez Digital One.
Od 3 listopada trwa promocja konsumencka (w partnerstwie z KFC), w której zebrane nakrętki z napojów Pepsi wymieniać można na PRZEprezenty w restauracjach KFC. Na cele promocji przygotowano: 300 000 sztuk butelek Pepsi 0,5 l, 150 000 zestawów skrzydełek Hot Wings KFC oraz 50 000 sztuk słuchawek Philips.
Elementem kampanii są także wspólne działania z twórcami i prowadzącymi vlogi: Lisie Piekło, 5 sposobów na, Cyber Marian i The Chwytak&DJ Wiktor. Na ich fanpage'ach pojawi się w najbliższych dniach informacja o tym, że otrzymali od Pepsi słuchawki oraz zadania, żeby zrobić z nich PRZEprezenty. Będą zachęcać swoich fanów, by pomogli im tworzyć PRZEprezenty, głosując na jeden ze sposobów zrealizowania zadania. Równolegle akcja będzie komunikowana na fanpage'u PEPSI w Facebooku. Po ogłoszeniu przez vlogerów wyników głosowania, będą oni przygotowywać PRZEprezenty. Z prac tych będą tworzyć mini-relacje zdjęciowe.
Od 17 listopada do 15 grudnia prowadzony będzie też konkurs dla fanów Pepsi - „Nakręć się na PRZEświęta", w którym uczestnicy będą tworzyć rymowane czterowersowe PRZEświąteczne PRZEżyczenia ze słowem tygodnia: PRZEświęta, PRZEprezent, PRZEsmak. Konkurs podzielony będzie na 3 tygodniowe etapy, z każdego jury wybierze trzy najlepsze PRZEżyczenia, które będą publikowane na stronie www.pepsi.pl/przeswieta. Laureaci otrzymają słuchawki, PRZEświąteczny papier do pakowania oraz zestawy Pepsi. 15 grudnia nastąpi finał konkursu, podczas którego opublikowane zostaną 3 najlepsze PRZEżyczenia przygotowane w formie wideo w stylu kinetic typography, oczywiście w klimacie PRZEświąt.
Cała akcja wspierana będzie kampanią display.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.