Ruszają małe Biedronki. Jest wzorcowy sklep

Autor: dlahandlu.pl 17 października 2019 13:18

Ruszają małe Biedronki. Jest wzorcowy sklep Na zdj. sklep Biedronki w Radwanicach. Fot. materiały prasowe

Sieć Biedronka w czerwcu tego roku otworzyła pierwszy wystandaryzowany sklep w mniejszym formacie, w Radwanicach koło Polkowic. Obecnie działa jeszcze podobna placówka w Kłodawie. Sklepy tego formatu mają ladę mięsną i powierzchnię sali sprzedaży 500 mkw. lub 650 mkw. Spółka szuka franczyzobiorców do tego formatu. Jak ocenia spółka biorąc pod uwagę zainteresowanie projektem, realne jest osiągnięcie pierwszych 100 takich placówek w ciągu roku.

- Nie ograniczamy się w żaden sposób co do liczby placówek franczyzowych. Jesteśmy też w trakcie procesów inwestycyjnych dotyczących otwarć ok. 20 kolejnych takich sklepów – mówi Ewa Micińska, dyrektor rozwoju biznesu w sieci Biedronka.

Biedronka posiada sklepy partnerskie od 10 lat, jest ich w tej chwili 70. Jak informowała wcześniej, partner, który chciałby przystąpić do sieci sklepów Biedronka, powinien dysponować lokalem (własnym lub wynajętym) najlepiej w miejscowości 3-5 tys. mieszkańców oraz możliwościami finansowymi przystosowania obiektu do standardów sieci Biedronka. Sklepy partnerskie będą otwierane w całej Polsce.

Sklepy franczyzowe będą sprzedawać towar pochodzący z magazynu centralnego Biedronki. Wyjątek stanowi pieczywo, które jest dostarczane przez lokalnych dostawców. W sklepach tych będzie też prowadzona sprzedaż z lady tradycyjnej, oferującej świeże mięso, wędliny i sery.

Jak ocenia Ewa Micińska, Biedronka ma już doświadczenie związane ze sprzedażą produktów z lady mięsnej. - Lady są na tę chwilę już w ponad 40 sklepach Biedronka w całym kraju, a z czasem powinno się ich pojawić znacznie więcej, nawet w kilkuset sklepach – mówi.

Jak informuje, wystandaryzowany projekt małego sklepu można już obejrzeć w Radwanicach koło Polkowic lub w Kłodawie. - Ta mała Biedronka nie różni się niczym od większej. Jest w niej wszystko odpowiednio ulokowane – mówi Ewa Micińska. - Pierwsza taka Biedronka ruszyła jeszcze w grudniu ubiegłego roku, ale to był pilotaż. Chcieliśmy zobaczyć, jak ten format funkcjonuje. Natomiast pierwszy zgodny ze standardem sklep ruszył w Radwanicach 30 czerwca tego roku - dodaje.

Przedstawicielka Biedronki zdradza, że obecnie z lady mięsnej sprzedawane są marki znanych producentów, jednak spółka nie wyklucza, że te produkty mogą być w przyszłości wytwarzane na zlecenie Biedronki.

Firma przyznaje, że lada mięsna wymaga innej logistyki ale spółka ma już w tej kwestii doświadczenie. - To nie jest dla nas nowość. Lasy mięsne po raz pierwszy testowaliśmy już w 2015 roku, w ten sposób zbierając niezbędne doświadczenie. To było kilka pilotażowych placówek, poprzez które nauczyliśmy się tego biznesu – mówi Ewa Micińska.

- W przypadku sprzedaży świeżych produktów mięsnych logistyka rządzi się innymi zasadami. Zbieraliśmy doświadczenie przez kilka lat i myślę, że zbudowaliśmy takie know-how. Teraz możemy pójść szeroko z tym projektem, bo mamy podstawy - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • mirek 2019-11-07 22:12:10

    Czy pseudo urzad antymonopolowy nie powinien podzielic najwiekszych sieci? Idealem byloby 100 sieci sklepow i kazda po 1% rynku. Oligopole sa szkodliwe o ile wiem. W polsce dalej jednak dominuje idiotyczne lizusostwo rzadu do korporacji. Nieuczciwa firme nie mozna pozwac za straty moralne na milion zl . Dlatego oplaca sie byc nieuczciwym, sad najwyzej nakaze zwrocic naleznosc i tyle.

  • Pleasure 2019-10-19 10:32:55

    i tak tam nie będę kupował

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    13,99

  • Śr

    7,66

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.