Ruszył drugi dzień VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu

www.portalspozywczy.pl 5 listopada 2015 09:09

Kolejny dzień dyskusji w ramach VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu rozpoczął się w czwartek. To największa w kraju konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i branży handlowej. Podczas drugiego dnia uczestnicy będą dyskutować na takie tematy jak: „Smart shopping, smart retail, smart city – czyli konsument i handel w cyfrowym otoczeniu”, czy „Handel i dystrybucja. Nowy ład. Polski i Europejski handel w trakcie rewolucji”. Ponadto, zostanie podsumowane ostatnie 20 lat funkcjonowania nowoczesnego handlu w Polsce.

VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu (8th Food Market & Retail Forum 2015) to dwa dni debat, w tym 15 paneli dyskusyjnych, kilkadziesiąt wystąpień i prezentacji uznanych polityków, ekspertów, szefów firm i analityków, to także ok. 100 panelistów i ponad 1000 gości z kraju i zagranicy. Każdego roku gośćmi Forum są szefowie resortów gospodarki i rolnictwa, a także najważniejszych agend rządowych związanych z sektorem spożywczym i handlowym.

Drugi dzień VIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu otworzy debata "Handel i dystrybucja. Nowy ład. Polski i Europejski handel w trakcie rewolucji". W trakcie debaty eksperci i przedstawiciele największych sieci handlowych w Polsce będą dyskutowali m.in. na temat wyzwań stojących przed firmami dystrybucyjnymi, które wynikają z dynamicznych zmian do jakich doszło na polskim i europejskim rynku handlu w ostatnich latach.

W panelu swoją obecność potwierdzili: Andrzej Balicki, radca prawny DLA Piper Wiater Sp.k.; Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl; Sławomir Chłoń, prezes zarządu Organic Farma Zdrowia SA; Beata Jankowiak, dyrektor zakupów w Jeronimo Martins Polska SA; Adam Manikowski, dyrektor zarządzający w Tesco Polska Sp. z o. o.; Paweł Musiał, członek rady nadzorczej Profi Rom Food, członek rady nadzorczej X5 Retail Group; Robert Noceń, członek zarządu i dyrektor działu hipermarketów w Carrefour Polska Sp. z o.o.

O godzinie 11.30 nastąpi cykl wystąpień przedstawicieli sieci handlowych, analityków i ekspertów, którzy podsumują 20 lat nowoczesnego handlu w Polsce. Wśród nich znajda się: Patrick Renault, prezes Grupy Muszkieterów, który opowie, jak skutecznie połączyć biznes online i offline, Piotr Grauer, dyrektor w Grupie Deal Advisory, Zespół M&A, KPMG w Polsce, który przedstawi 20 lat transformacji polskiego handlu detalicznego i nadchodzące wyzwania, Agnieszka Gosiewska, dyrektor ds. kluczowych klientów w firmie Nielsen, która opowie o 20 latach nowoczesnego handlu w Polsce.

Ta część Forum zostanie zakończona debatą podsumowującą pt. „20 lat nowoczesnego handlu w Polsce – nowy konsument, nowy handel”.

Kolejne dyskusje będą dotyczyły takich zagadnień jak np.: smart shopping, rynek dystrybucji, strategie w handlu detalicznym.

Forum to doskonałe miejsce spotkań i wymiany poglądów oraz kontaktów środowiska biznesowego, przedstawicieli administracji rządowej, nauki i osób mających realny wpływ na zmiany w sektorze spożywczym i handlowym.

Organizatorem konferencji jest Grupa PTWP, organizator m.in. Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, a także wydawcą magazynów i portali internetowych: Nowy Przemysł, wnp.pl, Rynek Spożywczy, portalspozywczy.pl, dla handlu.pl, farmer.pl (magazyn Farmer), Rynek Zdrowia, propertynews.pl, portalsamorzadowy.pl, a także wielu innych projektów internetowych i prasowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    15,00

  • Śr

    9,04

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8034

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551950

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.