Ruszył drugi sezon Studia Tymbark

Autor: pr 20 czerwca 2017 10:51

Ruszył drugi sezon Studia Tymbark fot. materiały prasowe

Studio Tymbark to projekt, który zrewolucjonizował komunikację marek w Internecie. Tymbark stale dostarcza swoim fanom rozrywki już od ponad roku i nie zwalnia tempa. Kanał ruszył z drugim sezonem programu, czyli Tymbark Show.

Studio Tymbark to pierwsza taka inicjatywa na polskim YouTube, która w jednym miejscu skupiła najpopularniejszych twórców internetowych i ich przyjaciół. Wyjątkowa relacja między widzami i prowadzącymi, unikalna atmosfera, różnorodność realizowanych pomysłów oraz humor i autentyczność – to tylko niektóre z wielu czynników sukcesu Studia. Tymbark dzięki obecności na kanale YouTube, na którym najczęściej przebywają młodzi ludzie, wciąż buduje i umacnia więź ze swoimi konsumentami. W nowym formacie opartym na konwencji talk-show, marka oferuje coś zupełnie nowego i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom fanów. Tymbark Show łączy i prezentuje najbardziej popularne formaty Internetu i telewizji w unikalnym, Tymbarkowym stylu! Nowy sezon można oglądać na znanym już doskonale kanale. Pierwsze odcinki są już dostępne, a wśród zaproszonych gości – między innymi Piotr Żyła

Siłą napędową nowej serii są ludzie – popularni twórcy i wyjątkowi goście. Głównym prowadzącym, znanym już doskonale widzom Studia Tymbark został Jaś Dabrowsky. Dodatkowo stałe i rotujące, zmienne subformaty poprowadzą najpopularniejsi polscy YouTuberzy, tacy jak SKKF, Zuzanna Borucka, Cyber Marian czy Olsikowa. Tymbark.

Po sukcesie pierwszej odsłony Studia Tymbark na YouTube, marka pokazuje się widzom w nowej osłonie show i tym samym zamierza przyciągnąć jeszcze większą publiczność. Na kanale od wiosny 2016 r. pojawiło się już ponad 80 filmów, a w nich – szczere rozmowy, relacje z ciekawych wydarzeń i unikalne wyzwania prowadzących. O wyjątkowości projektu świadczy zakres działania, a przede wszystkim zasięg kanału. W marcu tego roku, liczba wyświetleń przekroczyła ponad 10 milionów, a interakcje odbiorców, na których w dużej mierze oparte są założenia kanału, sięgały nawet ponad pięciuset tysięcy. Obecnie Studio Tymbark subskrybuje już ponad 200 tysięcy Internautów.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.