Ruszyła druga edycja loterii piwa Tatra

Autor: pr 16 marca 2016 09:52

Ruszyła druga edycja loterii piwa Tatra Do wygrania w loterii jest 12 mln puszek 0,5l piwa Tatra, fot. mat.pras.

Już po raz drugi Tatra zaprasza konsumentów do udziału w wielkiej loterii promocyjnej „Miliony piw są w Tatrach”. Ogólnopolska akcja wystartowała 15 marca r. i trwać będzie do połowy października 2016 r. Do wygrania jest 12 mln puszek 0,5l piwa Tatra.

W 2015 r., w pierwszej edycji loterii na rynek trafiło 8 ,5 mln piw będących nagrodami, które konsumenci mogli odbierać bezpośrednio w punktach sprzedaży. W tym roku pula wygranych została zwiększona do 12 mln. To najwięcej okazji do wygranej ze wszystkich promocji piwa na rynku.

Kupując jeden z trzech wariantów Tatry (Tatra Jasne Pełne, Tatra Mocne i Tatra Niepasteryzowane) w promocyjnym opakowaniu, wystarczy sprawdzić, czy pod zawleczką znajduje się informacja o wygranej. Nagrody czekają u sprzedawców w specjalnie oznaczonych sklepach, które biorą udział w promocji. Lista sklepów jest dostępna na stronie marki www.tatra.pl.

Każda odebrana w loterii „Miliony piw są w Tatrach” nagroda oznacza też dodatkowe wsparcie od Tatry dla Górskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego. Marka od początku istnienia jest związana z górami, a od 8 lat jako oficjalny sponsor współpracuje z GOPR. Pierwsza edycja loterii pokazała, że konsumenci zauważyli i docenili tę współpracę. Środki zgromadzone dzięki ubiegłorocznej loterii zostały przekazane jako dodatkowe wsparcie, poza stałą umową sponsorską. GOPR wykorzystał je na zakup specjalistycznego sprzętu skitourowego.

- Oceniając wyniki z poprzedniego roku nie mieliśmy wątpliwości, że warto ponowić akcję promocyjną „Miliony piw są w Tatrach”. Ubiegłoroczna loteria znacząco wzmocniła pozycję rynkową marki. Formuła loterii, w której nagroda jest dostępna natychmiast, została bardzo dobrze odebrana przez naszych konsumentów. Akcja przełożyła się nie tylko na bardzo dobry wynik sprzedaży, ale też wzmocniła lojalność konsumentów – mówi Magdalena Tondera, senior group brand manager TATRY z Grupy Żywiec.

Akcję promocyjną „Miliony piw są w Tatrach” wspiera kampania telewizyjna w kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz dedykowane materiały POSM, wspierające widoczność Tatry w punktach sprzedaży. Uruchomiono również infolinię konsumencką, pod którą udzielane będą wszystkie informacje dot. loterii.
Za obsługę promocji odpowiada agencja G3. Projekty opakowań przygotowały agencje: MH-ART i GLOBAL. Dla Tatry pracują również: agencja Heart&Brain (komunikacja) i dom mediowy MediaVest (planowanie i zakup mediów). Działania PR realizuje agencja ROOTS PR.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • zbigniew 2016-09-02 22:04:49

    Niestety wiele sklepów odmawia wydania wygranej więc czy to jest tylko chwyt czy też zgodne z prawdą.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.