Ruszyła największa impreza gospodarcza w Europie Centralnej

www.portalspozywczy.pl 13 maja 2019 09:11

Ruszyła największa impreza gospodarcza w Europie Centralnej fot. PTWP

XI Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach (EEC 2019) rozpoczął się 13 maja br., o godz. 10.00, od debaty pt.: „Nowa Unia – młoda Unia: europejskie wyzwania społeczne a zdrowa gospodarka”. W agendzie EEC aż kilkanaście sesji poświęconych zostało różnym aspektom związanym z rozwojem sektora spożywczego oraz trendom i preferencjom konsumentów, które kształtują rzeczywistość handlu.

XI Europejski Kongres Gospodarczy w Katowicach odbędzie się w dniach 13-15 maja br. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym i Spodku. 14 i 15 maja br. towarzyszyć mu będą European Start-up Days.

Wśród tematów, które omówione zostaną podczas XI Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach znajdują się m.in.: rola młodych ludzi w przekształcaniu Europy i przyszłość Unii Europejskiej, zależności między ekspansywnymi technologiami a rozwojem gospodarczym i społecznym, międzynarodowa współpraca gospodarcza, zagadnienia zrównoważonego rozwoju, cyfryzacja, robotyzacja, automatyzacja i ich wpływ na rozwój przemysłu, sukcesja i firmy rodzinne, miasta, metropolie, regiony, energia i energetyka, digitalizacja, cyberzagrożenia i sztuczna inteligencja, e-sport oraz rola kobiet w biznesie.

My polecamy sesje dotyczące rynku spożywczego i handlu:

14 maja 2019 r. | 11.30-13.00 | Spodek Scena Główna

The Future of The Market - nowy konsument

- Trendy i preferencje konsumenckie kształtujące rzeczywistość
- Procesy zakupowe a różnice pokoleniowe. Nowe modele zachowań
- Najmłodsi konsumenci na zakupach - online czy stacjonarnie? 
- Zakupy online czy stacjonarnie, a może omnichannel? 
- Personalizacja, wyjątkowość, marka - co się liczy dla młodych klientów? 
- Reakcje na różne formy reklamy. Zaufanie, lojalność, prywatność

Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:

- Marcin Glogowski, dyrektor generalny, PayPal w Europie Środkowej i Wschodniej
- Jakub Kapuścik, członek zarządu, Abbyss Glass
- Adrian Kostrzębski, ESL Gaming Polska
- Maciej Kroenke, dyrektor w zespole strategii, PwC 
- Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel, dyrektor zarządzający, Pyszne.pl
- Tomasz Nasiłowski, prezes zarządu, InPhoTech
- Katarzyna Stawecka, dyrektor banku, Retail Digital Transformation, ING Bank Śląski

Moderacja: Olimpia Wolf, dziennikarz, portalspozywczy.pl

14 maja 2019 r. | 15.30-17.00 | Konferencyjna 24
Handel 4.0: nowe doświadczenia, digital, personalizacja

- Ekologiczny produkt i wyposażenie. Nowe otwarcie w relacjach sieć - konsument
- Budowanie doświadczenia zakupowego. Co ważniejsze - technologia czy uśmiechnięty sprzedawca?
- Premium, ale inaczej. Jak budować limitowaną ofertę w gospodarce nadmiaru?
- Personalizacja promocji odpowiedzią na brak lojalności
- Przyjemne zakupy? Technologia kreuje trendy

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!


WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8095
Ilość aktualnych ofert: 477360

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.