Ruszyło centrum Vis à Vis  Wilanów – w koncepcie „convenience 2.0”

Autor: dlahandlu.pl 3 grudnia 2018 19:57

Ruszyło centrum Vis à Vis  Wilanów – w koncepcie „convenience 2.0” fot. materiały prasowe

Prace na budowie czwartego centrum handlowego pod szyldem Vis à Vis, realizowanego przez Grupę Capital Park oraz Real Management zakończyły się i obiekt przywitał już pierwszych gości. Centrum Vis à Vis Wilanów działa od soboty, 1 grudnia.

Pozostałe centra handlowe pod tym szyldem funkcjonują w Toruniu, Radomiu i Łodzi.

Lokalizacja warszawskiego projektu w samym sercu Wilanowa, a także otoczenie licznych terenów rekreacyjnych, sprzyja łączeniu dwóch głównych funkcji: formatu convenience i usługową oraz relaksu i wypoczynku.

W centrum działa 17 lokali, w których dostępna jest oferta sklepów spożywczych, punktów usługowych oraz restauracji punktów usługowych i restauracji. W  Vis à Vis pojawiły się marki już znane i lubiane, ale zupełnie w nowej odsłonie, jak np. Decathlon, który otwarty został na mniejszej niż zazwyczaj powierzchni – 600 mkw. – ale za to oferuje klientom nowy, niedostępny nigdzie wcześniej koncept.

Część marek wybrała też Vis à Vis  Wilanów jako miejsce swojego stołecznego debiutu. W tym gronie znalazła się restauracja szwedzkiej sieci Max Premium Burgers, która otworzyła tu swój pierwszy lokal w Warszawie. Sieć działa tu również w formule „drive in”.

Do grona najemców centrum należeć będą także klinika stomatologiczna Villa Nova Dental Clinic, drogeria Hebe, elektromarket RTV Euro AGD, restauracja indyjska, delikatesy Kwestia Smaku, sklep Owoce i Warzywa Świata, sklep winiarski Vininova, pralnia Lemon Fresh, salon prasowy GLM, kwiaciarnia „Kwiaty i…” i inni. Kolejne marki pojawią się także w Vis à Vis  w ciągu następnych kilku miesięcy. W bezpośrednim sąsiedztwie centrum znajduje się także supermarket spożywczy sieci Biedronka.

Centrum jest przyjazne osobom aktywnym oraz rowerzystom, dla których przygotowano specjalne udogodnienia, m.in. dedykowane miejsca postojowe oraz samoobsługową stację naprawy. Dodatkowo marka Decathlon przygotowała także specjalną, dostępną dla wszystkich strefę rekreacyjną, zlokalizowaną na zielonym terenie za obiektem, na której znajdzie się multisportowe boisko, bulodrom oraz siłownia zewnętrzna. Udostępniona zostanie ona na wiosnę przyszłego roku.

 – To, co proponujemy poprzez Vis à Vis  Wilanów, można nazwać pewnego rodzaju konceptem convenience 2.0. Jego główne cechy – dogodna, kompleksowa oferta i wygoda codziennych zakupów, połączone z funkcją rekreacyjną, unikatowymi markami i formatami, a także bogatym wachlarzem usług oraz gastronomii, dają ciekawy miks, zaspokajający wszystkie najważniejsze potrzeby, ale też umożliwiający ciekawe spędzanie wolnego czasu – podsumowuje Michał Najgrodzki, Head of Asset Management Grupy Capital Park.

Inwestorami projektu są Grupa Capital Park oraz Real Management SA. Za projekt architektoniczny odpowiadała pracownia Archicon, a generalnym wykonawcą była firma ERBUD SA. Komercjalizację centrum prowadzi dział Property Management Grupy Capital Park we współpracy z BOIG Property Consulting. Za zarządzanie centrum odpowiedzialny jest 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.