Rynek octów i przypraw stale się poszerza

www.portalspozywczy.pl 14 lutego 2019 16:33

- Widać, że producenci śledzą trendy żywieniowe i starają się na nie odpowiadać. Coraz bardziej popularna staje się moda na szklane opakowania, które można ponownie wykorzystać w duchu zero waste/less waste np. do przetworów. Większość produktów z naszej oferty niezmiennie od lat jest pakowana w słoiki, właśnie ze względu na klientów, którzy lubią takie rozwiązania  - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl Alicja Adamiec-Ślipy, wiceprezes zarządu i dyrektor handlowy firmy Octim.

- Ekologia to słuszny kierunek rozwoju. Możemy znaleźć coraz więcej produktów z krótkim składem i małą zawartością zbędnych surowców. Obserwujemy rozwój pozycji z kategorii eko, do których zaliczają się także nasze ekologiczne octy jabłkowy i cydrowy. Zauważyliśmy, że w codziennym stosowaniu wypierają one popularniejszy do tej pory ocet spirytusowy. Konsumenci zastępują ocet spirytusowy octem jabłkowym nawet przy wyrobie domowych przetworów - ocenia Alicja Adamiec-Ślipy.

- Na własnym przykładzie możemy pokazać, jak zwiększyła się sprzedaż octu jabłkowego: w roku 2015 było to zaledwie kilka procent udziału w ogólnej sprzedaży naszej oferty, a w 2018 aż 45%. Idea zdrowego stylu życia się umacnia, dlatego warto wyjść jej naprzeciw i wybierać zdrowe oraz sprawdzone składniki - dodaje.

Więcej na portalspzoywczy.pl

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    4,19

  • Min

    2,98

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8426
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.