Salon optyczny i jubilerski dołączyły do najemców Silesia City Center

Autor: dlahandlu.pl 21 maja 2013 11:27

Dwie marki - Jubitom i Bryloownia otworzyły w maju swoje salony w Silesia City Center. Tym samym centrum poszerza ofertę dodatków i biżuterii. Salony tego typu są dziś jednymi z najchętniej odwiedzanych w Silesii, zajmują także drugie miejsce pod względem wydatków. Średnio podczas jednej wizyty u jubilera wydajemy od 208 do 283 zł - wynika z raportu SMG/KRC Millward Brown dla Silesia City Center.

W centrum znajdują się 23 punkty  oferujące biżuterię i akcesoria. Wśród najemców sąm.in. Swarovski,  Pandora, W.Kruk, Scallini, HOS&Me, Tous, Ania Kruk czy Apart. 

Salon Jubitom o powierzchni 96 m kw. został otwarty przy alei  Katowickiej 51. Po sąsiedzku przy alei Katowickiej 52 otwarty został z kolei salon Pracowni Dobrego Wzroku BRYLOOWNIA. Lokal ma powierzchnię 93 m kw. W BRYLOOWNI klienci Silesii znajdą okulary przeciwsłoneczne i korekcyjne. BRYLOOWNIA to marka debiutująca na rynku, a jej twórcami są właściciele salonów NYCZ Optyk.

Oba salony w Silesia City Center pojawiły się w wyniku rekomercjalizacji, prowadzonej od początku 2012 roku. 

Silesia City Center to największe centrum handlowe na Śląsku i w Zagłębiu. Na powierzchni 86 tys. m kw. znajduje się dziś ponad 300
sklepów i punktów usługowo-handlowych, w tym największa na Śląsku strefa food-court z ponad 30 restauracjami i kawiarniami, a także strefa rozrywki z kinem i fitness clubem. W 2012 roku Silesia City Center odwiedziło ponad 15 milionów klientów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,88

  • Min

    1,45

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6053

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.