Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Salony Empik zmienią się w Future Store

Autor: dlahandlu.pl 22 września 2016 11:06

Salony Empik zmienią się w Future Store fot. Empik

Sieć Empik zmieni charakter swoich salonów. Nowy koncept pod nazwą Future Store, zostanie otwarty 29 września br. w Galerii Mokotów w Warszawie. Pierwszy pilotażowy sklep powstał w czerwcu w Katowicach w galerii Trzy Stawy.

Empik wprowadza rozwiązania, które umilą wizyty i ułatwią zakupy w salonach. – Docelowo metamorfozę przejdzie 30 największych sklepów, a każdy nowo otwarty Empik będzie tworzony w tej koncepcji. W mniejszych, istniejących lokalach zostaną wprowadzone kluczowe elementy projektu – podkreśla Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku. Do najważniejszych nowości należy interaktywne urządzenie multimedialne, które funkcjonuje jak personalny doradca każdego klienta. Ten wirtualny księgarz kompleksowo wyszukuje produkty, a następnie wyświetla mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić. Jeśli danej pozycji nie ma akurat na półce – pokazuje inne salony, w których jest dostępna, a także umożliwia złożenie zamówienia z bezpłatną dostawą do Empiku. 

Ci którzy chcieliby kupić prezent i nie mają pomysłu, szukają porady i inspiracji także mogą skorzystać z aplikacji. Określamy kogo i z jakiej okazji obdarowujemy. Następnie wybieramy zainteresowania, a nawet ulubione marki osoby, której chcemy coś kupić i otrzymujemy gotowe pomysły w różnych kategoriach cenowych. 

W aranżacji nowego Empiku dominują przyjazne kolory – jest nowocześnie, designersko. Dużą wagę przywiązano do intuicyjnego rozmieszczenia poszczególnych działów, poruszanie się po salonie będzie łatwiejsze dzięki czytelnej nawigacji. Wprowadzono jasny język kolorów, który ułatwia szybkie odnalezienie strefy nowości, bestsellerów czy produktów rekomendowanych przez Empik albo dostępnych tylko w tej sieci. Przy pracy nad aranżacją współpracowano z londyńską agencją 20.20. – Naszym celem było stworzenie projektu, który zachwyci klienta. Empik „na zawsze nowy” – bo tak roboczo nazwaliśmy nasz projekt – opowiada klientowi fascynującą i ekscytującą historię. Także przez połączenie świata realnego z internetowym światem empik.com – powiedziała Mariann Wenckheim, dyrektor 20.20. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,58

  • Min

    1,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9689

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 551164

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.