SAP: Konsumenci muszą pokochać markę

Autor: dlahandlu.pl 21 marca 2018 14:09

Miłość to najbardziej pożądana relacja w życiu. Na tym uczuciu powinna bazować również relacja konsumenta z marką - uważają eksperci SAP Hybris.

- Od doświadczenia klienta musimy przejść do doświadczenia marki. Dziś chcemy sprzedawać usługi, a nie pojedyncze produkty. Sprzedajemy doświadczenie. Klient jest oczywiście w centrum uwagi, bo zadowolony klient dzieli się swoimi pozytywnymi odczuciami. Tak samo ważni są w tym procesie pracownicy, oni także są ambasadorami marki, dla której pracują. Dane o klientach to nowe paliwo napędzające sprzedaż. A zaufanie do marki - to nowa waluta. Miłość konsumenta do marki gwarantuje długotrwały związek, a realizowanie jego wizji jest naszą misją - mówił podczas konferencji SAP Hybris Day 2018  Eugenio Cassiano, Chief Innovation Officer, SAP Hybris.

- W sprzedaży chodzi o emocje. One powodują że się wzruszamy, wspominamy. Pozytywne doświadczenia zapamiętujemy na bardzo długo, podobnie jak i te negatywne. Dziś technologia zmieniła nasze wyobrażenie o procesie sprzedaży. Wszystko dzieje się bardzo szybko, takiej też reakcji oczekujemy od marek. Konsumenci chcą spersonalizowanego przekazu, sprawnej obsługi klienta, szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych oraz spójnej polityki promocyjnej we wszystkich kanałach sprzedaży - dodał Mark de Brujin, Head of EMEA&MEE Marketing, SAP Hybris.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Smart shopper Warszawa 2018-03-22 18:56:04

    Miłość albo nienawiść. Ja na przykład nie robię zakupów tam gdzie pracują ukraińcy. Bo uwazam, że powinno sie zatrudniać Polaków!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,89

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.