Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sarenza osiągnęła 10 proc. wzrost sprzedaży w 2014 roku

Autor: pr, dlahandlu.pl 12 maja 2015 11:05

Sprzedaż sklepu Sarenza.pl na terenie Polski w 2014 r. przyniosła dochód w wysokości ponad 165 milionów euro. Po raz kolejny odnotowuje tym samym 10 proc. wzrost w stosunku do roku ubiegłego. - W 2015 roku Sarenza w 2015 roku może odnotować nawet 20% wzrost sprzedaży - informuje spółka.

W 2014 roku, Sarenza jako europejski lider w sprzedaży obuwia oraz torebek przez internet, pozyskała dofinansowanie w wysokości 74 milionów euro, które przyczyniają się do dalszego rozwoju sprzedaży na rynku e-commerce oraz wzmacniają pozycję firmy we Francji i w Europie.

- Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków e-commerce w Europie. Od momentu wejścia na polski rynek w 2012 roku Sarenza.pl nieustannie się rozwija, dzięki czemu ma coraz więcej do zaproponowania swoim obecnym i przyszłym klientom. W Sarenza.pl od początku koncentrujemy się na tym, by jak najlepiej zrozumieć zarówno potrzeby klientów, jak i zapewnić im profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie. W tym roku sprzedaż naszych produktów we Francji była 3 razy większa niż w krajach europejskich, jednakże ta tendencja zmienia się w coraz szybszym tempie. Przewidujemy, że w przyszłym roku z całości sprzedawanego asortymentu, już 40% będzie trafiać do klientów z pozostałych krajów europejskich.” – powiedział Stéphane Treppoz, prezes Sarenzy.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,15

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9231

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.