Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sephora z centrum dystrybucji dla perfumerii i sklepu online

Autor: dlahandlu.pl 6 czerwca 2016 13:23

Sephora z centrum dystrybucji dla perfumerii i sklepu online fot. Sephora

W drugiej połowie maja ruszyło regionalne centrum dystrybucji sieci perfumerii Sephora. Łączy ono obsługę zamówień i magazynowanie dla stacjonarnych perfumerii oraz sklepu on-line. Nowe centrum docelowo obsługiwać ma nie tylko rynek polski, ale też inne rynki w regionie, na których obecna jest Sephora.

Sephora w Polsce pracowała dotąd w oparciu o model tzw. dostaw bezpośrednich. Zamówienia były dostarczane przez poszczególnych dostawców bezpośrednio do perfumerii. Nowy zautomatyzowany proces dostaw pozwoli ograniczyć czas pracowników perfumerii związanych z obsługą dostaw aż o 60%.

 – Nowy model umożliwia nam skrócenie czasu dostawy do perfumerii, zwiększenie naszej elastyczności w reagowaniu na zachowania klienta oraz podniesienie poziomu serwisu logistycznego i minimalizację braków produktów. Istotne efektem jest również pozytywny wpływ na środowisko – zmniejszymy o ponad 50% ilość wykorzystywanych samochodów w transporcie oraz w ok. 80% zużycie papierowych opakowań zastępując je opakowaniami zwrotnymi – mówi Adam Kołodziejczyk, dyrektor generalny sieci.

System magazynowy połączony z systemem SAP decyduje o rodzaju i ilości produktów dodawanych do opakowań podzielonych kategoriami odpowiadającymi rozkładowi ekspozycji w perfumeriach Sephora. Partnerem przedsięwzięcia jest firma LOGWIN, która wybrana została w drodze przetargu.

- Oba kanały różnią się od siebie skalą, jak i wielkością pojedynczych zamówień: zamówienia tworzone przez klientów e-store to średnio 2-3 sztuki produktów oraz próbki. Zamówienie do perfumerii to kilkaset sztuk produktów – mówi Wojciech Gondek, dyrektor ds. łańcucha dostaw Sephora Polska.

Logwin Air & Ocean obsługuje sklep internetowy Sephora z terenu SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn od 2014 r.  Do tej pory Logwin Air & Ocean wynajmował w SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn 5 400 m2, obsługując Sephorę, Nespresso oraz Peek&Cloppenburg. Nowa powierzchnia 3500 mkw., dedykowana w całości dla Sephory, pozwoli również na zwiększenie przestrzeni dla dwóch pozostałych klientów. W centrum zbudowano m.in. pół automatyczną linię sortującą z system „Put To Light”, automatyczne systemy magazynowe – szafy wertykalne oraz radiowe terminale mobilne, które w istotnym stopniu przyspieszają oraz usprawniają dostawę. - Nowa przestrzeń magazynowa umożliwi nam prawie dwukrotne zwiększenie ilości wysyłanych sztuk, a także wzrost efektywności i wydajności transportu produktów dzięki strategicznej lokalizacji Regionalnego Centrum Dystrybucji w SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn” – dodaje Jakub Kłoczko, Branch Manager oddziału Logwin Air & Ocean Poland w Nadarzynie.

 Od 1999 roku sieć jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 93 perfumerie w największych miastach. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9558

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.