Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Serenda buduje rozpoznawalność marki nową kampanią

Autor: dlahandlu.pl 6 września 2013 13:05

„Coś się kroi..." - to hasło było przedsmakiem rozpoczynającej się ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki Serenada. Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, producent serów żółtych Serenada, w najnowszej kampanii reklamowej stawia sobie za cel przede wszystkim wzrost świadomości i rozpoznawalności tej marki wśród konsumentów.

Jest to kolejna kampania, w której Spomlek odchodzi od tradycyjnej prezentacji produktu w reklamach serów żółtych. Wcześniej m.in. powołano do życia Rodzinę Serenado - grupę postaci, która ma kojarzyć się z marką.

9 września, przedstawimy docelową kreację kampanii, prezentującą pełny wachlarz serów oferowanych pod marką Serenada. Reklama pojawi się na 1250 billboardach, zlokalizowanych przy kluczowych węzłach komunikacyjnych, trasach krajowych, a także istotnych miejscach nasilenia ruchu pieszego. Wsparciem dla kampanii outdoorowej będą powierzchnie w prasie branżowej, materiały POS (plakaty, wobblery, listwy cenowe i cenówki) oraz akcje sprzedażowe wspierane przez gazetki i plakaty w ramach danej sieci sklepów. Ponadto, Serenada pojawi się w hipermarketach Real i Tesco na sensomatach (bramkach antykradzieżowych przy wejściach i przy kasach) oraz wiszących reklamach przy produktach na półce - tzw. shelfstoperach. Kampania potrwa do 30 września.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.