Sfinks chce przyspieszyć rozwój

Autor: Parkiet 2 maja 2014 10:01

Tegoroczna łagodna zima mocno pomogła restauratorom. Giełdowy Sfinks wyniki za pierwszy kwartał opublikuje 15 maja, ale już teraz wiadomo, że będą niezłe. Zarząd zapowiada, że spółka jest gotowa nabrać rozpędu - informuje Parkiet.

Jak mówi Parkietowi Sylwester Cacek, prezes Sfinksa, pierwszy kwartał daje powody do zadowolenia. Łagodna pogoda oraz korzystny układ dni świątecznych w okresie od stycznia do marca sprzyjały restauratorom. Rynek spodziewa się, że po kilku bardzo trudnych latach, 2014 r. uda się grupie zamknąć zyskiem.
W portfelu spółka ma marki Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook. Jak zapewnia prezes Sfinksa, wszystkie sieci na siebie zarabiają. Największą moc sprzedaży i jednocześnie największy potencjał ma Sphinx, w grupie funkcjonują 93 lokale pod tą marką. Najmniej placówek, bo tylko sześć, liczy sieć z azjatyckim jedzeniem Wook. Jednak Sfinks nie zamierza się jej pozbywać.
2013 r. był jeszcze rokiem stagnacji na rynku gastronomicznym. Według firmy PMR wartość rynku wyniosła 23 mld zł. W tym roku może wzrosnąć o 3 proc. - czytamy w Parkiecie

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,69

  • Min

    3,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6477

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.