Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sfinks Polska pracuje nad mocnym wejściem w kanał delivery

www.portalspozywczy.pl 3 października 2016 11:20

Sfinks Polska pracuje nad mocnym wejściem w kanał delivery fot. Sphinx

- Wzrasta popularność nie tylko zamawiania posiłków w tygodniu do biur, ale także weekendowych dostaw obiadów do domów. Badania potwierdzają, że rynek delivery będzie rósł nawet dwa razy szybciej niż odwiedzalność lokali gastronomicznych w Polsce - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska SA.

Sfinks Polska pracuje nad mocnym wejściem w kanał delivery. - Testujemy produkty i sprawdzamy ich zdolność do przewożenia – w ten sposób, żeby nie stracić smaku potraw. Jednak trzeba pamiętać, że nie wszystko, co jest smaczne w restauracjach, nadaje się do dostawy. Tu jako przykład podam steki, które muszą być zjedzone jak najszybciej po przygotowaniu - mówi Sylwester Cacek.

Pierwsze testy delivery ruszyły już w Chłopskim Jadle i prowadzone są we współpracy z serwisem Pyszne.pl. - Wybraliśmy grupę produktów, które nadają się do dostaw, a ich jakość potwierdzili już m.in. klienci w Poznaniu. W sieci Sphinx dopracowujemy kartę dań dedykowaną dostawom. Wkrótce ruszymy z testami - dodaje prezes Sfinksa.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,29

  • Śr

    3,26

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.