Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sfinks zmniejsza stratę, rezygnuje z konceptu express

dlahandlu.pl 2 maja 2013 09:17

Sfinks zakończył rok 2012 z łączną stratą netto w wysokości prawie 10 mln złotych. To o 9 milionów złotych lepiej niż w roku 2011. Jednocześnie zmniejszeniu o 600 tys. złotych uległy przychody firmy.

W 2012 roku Sfinks zrezygnował z funkcjonowania w Czechach, zaś na Węgrzech zawarł umowę na prowadzenie lokali z masterfranczyzobiorcą. Jednocześnie firma odstąpiła od rozwoju konceptu Express. Na negatywny wynik wpłynął  m.in. wzrost kosztów związanych z marketingiem (m.in. akcja w czasie Euro 2012 i rebrandingu Chłopskiego Jadła).

- Grupa w minionym roku wypracowała przychody skonsolidowane w wysokości 171,1 mln zł, a tym samym utrzymała poziom sprzedaży zbliżony do 2011 r., przy czym należy zauważyć, że miało to miejsce w warunkach mniejszej liczby restauracji. Na szczególną uwagę zasługują wyniki sprzedażowe sieci Chłopskie Jadło, która w 2012 r. przeszła gruntowne zmiany, w tym rebranding, wprowadzenie nowego wystroju oraz nowej oferty. Wszystko to zaowocowało wzrostem obrotów o 11%, licząc na porównywalnej sieci - napisał w oświadczeniu prezes firmy, Sylwester Cacek.

Na 2013 rok firma planuje rozwój sieci sprzedaży, wzmocnienie działań marketingowych a także maksymalizację mocy sprzedażowych w już istniejących lokalach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    4,03

  • Min

    2,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.