Sieć Carrefour postawi na sezonowe warzywa i owoce bio

Autor: dlahandlu.pl 7 lutego 2019 10:57

Carrefour, w ramach ogłoszonego we wrześniu 2018 r. programu Act for Food postanowił dokonać zmian w ofercie warzyw i owoców. Od tej pory wszystkie sklepy pod szyldem Carrefour Bio, a także cztery hipermarkety i cztery supermarkety sprzedają tylko produkty sezonowe.

Projekt przeszedł wcześniej trzy miesiące testów.

- We wrześniu 2018 r. Carrefour, którego celem jest stanie się światowym liderem w procesie transformacji żywności, uruchomił program Act for Food, określający zobowiązania w zakresie jakości żywności. Dziś Carrefour przedstawia Akt 12 tego programu, w ramach którego detalista zobowiązuje się poszerzyć wybór francuskich sezonowych owoców i warzyw. Poza wprowadzeniem go do wszystkich sklepów Carrefour Bio, inicjatywa ta będzie również stosowana w czterech hipermarketach i czterech supermarketach – informuje Carrefour.

Jak podaje Carrefour, jest to odpowiedź na oczekiwania konsumentów, którzy chcą kupować ekologiczne produkty sezonowe produkowane we Francji. Preferowani są lokalni producenci i naturalne cykle produkcyjne.

Siec przewiduje stopniowe wycofywanie ekologicznych owoców i warzyw, które nie spełniają kryteriów związanych z ich pochodzeniem i sezonowością. Inicjatywie towarzyszyć będzie edukacyjna kampania plakatowa prowadzona w sklepach, mająca na celu podniesienie świadomości konsumentów.

Przykładem warzyw objętych projektem są pomidory. Ponieważ nie są one obecnie produkowane we Francji, na półkach sklepowych nie będą już dostępne organiczne pomidory.

- Nasz cel, jakim jest zdobycie pozycji światowego lidera w zakresie transformacji żywności, oznacza, że ​​musimy podejmować odważne decyzje, aby zachęcić do praktyk, które są bardziej przyjazne dla środowiska i które gwarantują wysoką jakość produktów. Wdrażamy kampanię edukacyjną skierowaną do naszych klientów, ponieważ wycofujemy niektóre owoce i warzywa, które sprzedawaliśmy przez cały rok z naszych półek. To zapewni im kontrolę nad tym, co jedzą - mówi Benoit Soury, dyrektor ds. rynku organicznego w Carrefour.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6596
Ilość aktualnych ofert: 296011

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.