Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sieć Dobre Ceny Dobry Sklep chce mieć ponad 300 placówek w 2013r.

www.portalspozywczy.pl 27 maja 2013 18:00

Sieć Dobre Ceny Dobry Sklep chce mieć ponad 300 placówek w 2013r.

Integrum, operator sieci sklepów "DOBRE CENY DOBRY SKLEP" planuje do końca 2013 roku zwiększyć ilość placówek do ponad 300 z obecnych ponad 260 sklepów. Integrum stawia na rozwój organiczny, ale nie wyklucza nawiązania współpracy z innymi podmiotami.

- Chcemy rozwijać się na terenie całej Polski. W najbliższych planach mamy rozwój na Pomorzu i wschodniej Polsce. Prowadzimy już zaawansowane rozmowy z Centrami Dystrybucyjnymi na tych terenach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl prezes Integrum Robert Zawitkowski.
- Stawiamy na rozwój głównie organiczny jednak nie wykluczamy nawiązania współpracy z innymi podmiotami, jeżeli ta współpraca przyczyni się do umocnienia pozycji rynkowej Sieci i wygeneruje dla naszych partnerów odpowiednią wartość dodaną - dodaje.
DOBRE CENY DOBRY SKLEP to sieć sklepów wielobranżowych z rozwiniętą półką chemiczno - kosmetyczną. Sieć działa od stycznia 2012 r. Operatorem sieci jest firma Integrum.
Obecnie sieć liczy ponad 260 sklepów w województwach: łódzkim, wielkopolskim, małopolskim, śląskim, dolnośląskim, kujawsko-pomorskim, mazowieckim i nadal systematycznie zrzesza kolejne placówki.
Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.