Sieć Natura rusza z kampanią promocyjną „Najpiękniejsze, bo polskie"

Autor: pr 19 maja 2016 15:07

Sieć drogerii Natura mocno podkreśla swoje pochodzenie. Działa na rynku już od ponad 18 lat i wie, że Polacy cenią rodzime marki. Spółka przeprowadziła kampanię promocyjną pod hasłem „Najpiękniejsze, bo polskie”, przez które chce zachęcić do wybierania polskich marek, zarówno dostępnych w sieci na wyłączność, jak i pozostałych obecnych na rynku.

- Jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy polską firmą. Dlatego naturalnie zależy nam też na wsparciu polskiego biznesu i myśli technologicznej. Chcemy uświadomić klientom, że w naszych placówkach znajdą szeroką ofertę rodzimych produktów, które reprezentują wysoką jakość i są jednocześnie przystępne cenowo - mówi Karolina Wyczółkowska, dyrektor ds. marketingu marki Natura.

W badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia w 2015 roku wykazano, że Polacy dużo chętniej decydują na zakup rodzimych kosmetyków. Ponad połowa respondentów zwraca uwagę na pochodzenie produktów. Zwolenniczkami polskich kosmetyków są szczególnie kobiety po 35 roku życia

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.