Sieć Pan Balon chce mieć 40 sklepów do końca roku

Autor: dlahandlu.pl 16 października 2019 10:31

Balon nie jest ozdobą odpustowo-straganową - przekonuje Pan Balon, którego centrala działa we Wrocławiu - stolicy krasnali. Marka ma 25 manufaktur. Kolejna właśnie powstaje w dużej galerii w Warszawie. Trwają też rozmowy z centrami handlowymi m.in. w Krakowie i Łodzi. Do końca 2019 r. sieć ma urosnąć do 40 sklepów. - Z końcem 2020 r. dobijemy do 100 lokalizacji. Właśnie przygotowujemy się do ekspansji zagranicznej. Wchodzimy do Czech, na Słowację i na Ukrainę. Lokale w pasażach handlowych są już zakontraktowane. Będziemy je otwierać w pierwszym kwartale przyszłego roku – wylicza Tomasz Podgórski, CEO Manufaktury Pana Balona.

Czy galerie handlowe są atrakcyjne dla waszej sieci?

Na razie mamy punkt partnerski w Galerii Echo w Kielcach. Działa też nasza własna manufaktura w Galerii Oławskiej oraz kilka w pasażach handlowych. Kolejna pracownia ze sklepem właśnie powstaje w dużej galerii w Warszawie. Jej otwarcie planujemy w przyszłym roku. Jednak centra handlowe nie są najlepszymi obiektami dla Pana Balona. Ze względu na dekoracje wykonywane na zamówienie łatwiej jest powadzić ten biznes poza galeriami, ponieważ one mają sztywne godziny pracy. Tymczasem w manufakturze czasem trzeba realizować zlecenia po nocach, a to w centrum handlowym jest niemożliwe. Mimo wszystko nie rezygnujemy z tych adresów. Nawet coraz więcej galerii w mniejszych miastach zgłasza się do Pana Balona z propozycją otworzenia manufaktury. Najlepsze jednak są retail parki, ponieważ każdy najemca ma osobne wejście.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7970
Ilość aktualnych ofert: 489369

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.