Sieć saloników Świat Prasy zwiększyła przychody o 15 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 13 stycznia 2014 13:37

Sieć saloników Świat Prasy zwiększyła przychody o 15 mln zł

Zgodnie z przyjętą strategią sieć saloników prasowych „ŚWIAT PRASY" otworzyła w 2013 roku 30 nowych placówek i zakończyła rok liczbą 91 otwartych sklepów. Obecnie sieć działa w 11 województwach.

 

W 2013 roku sieć zwiększyła przychody L/L o 15 mln zł osiągając poziom przychodów w wysokości ponad 60 mln zł netto.

W przyjętej strategii na lata 2013-2016 „ŚWIAT PRASY" planuje otwierać ponad 40 salonów prasowych rocznie, by na koniec roku 2016 osiągnąć liczbę 250 punktów sprzedaży.

Firma współpracuje z największymi operatorami spożywczymi na rynku: POLOmarket, TESCO, Intermarche, Biedronka, Netto.
W styczniu „ŚWIAT PRASY" zadebiutuje w nowym formacie, otwierając salonik prasowy w warszawskim centrum hotelowo-biznesowym „Business Garden Warsaw".

„ŚWIAT PRASY" intensywnie poszukuje nowych, atrakcyjnych lokalizacji o powierzchni od 25 do 40 mkw. w centrach handlowych, przy supermarketach, dyskontach, a także na dworcach, lotniskach, w szpitalach czy centrach dużych miast.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,38

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.