Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sieć salonów jubilerskich Briju z 6,1 mln zł zysku

Autor: dlahandlu.pl 13 maja 2016 10:10

Notowana na głównym rynku GPW jubilerska spółka zwiększyła wyniki w I kwartale 2016 r. Skonsolidowane przychody wyniosły 164,7 mln zł, wobec 125,0 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego, co oznacza wzrost o 31,7 proc. r/r. Zysk brutto ze sprzedaży wzrósł o 36,7 proc. r/r do 11,8 mln zł, a zysk netto po wzroście o 35,6 proc. r/r osiągnął poziom 6,1 mln zł.

Wzrost wyników to efekt lepszych rezultatów wypracowanych zarówno w segmencie surowców, jak i wyrobów jubilerskich. Ich przychody wzrosły o odpowiednio 30,1% i 79,9% r/r. Grupa poprawiła również wynik brutto ze sprzedaży, który w segmencie surowców wyniósł 8,2 mln zł, wobec 7,1 mln zł w ubiegłym roku. W segmencie wyrobów jubilerskich wynik brutto ze sprzedaży wyniósł 3,6 mln zł (wzrost z 1,5 mln zł w roku ubiegłym), co przełożyło się na 48,0% marży brutto, wobec 35,8% w zeszłym roku.

- Pomimo wysokiej bazy wypracowanej w zeszłym roku, rozpoczęliśmy 2016 r. od znaczącej poprawy wyników. Jest to efekt aktywnych działań w obu segmentach działalności. Szczególnymi sukcesami możemy się pochwalić w segmencie wyrobów jubilerskich, gdzie przychody wzrosły o 80%, a zysk brutto ze sprzedaży o 140%. – powiedział Przemysław Piotrowski, prezes zarządu BRIJU S.A.
W I kwartale br. sieć sprzedaży powiększyła się o 3 nowe salony BRIJU zlokalizowane w Poznaniu, Głogowie i Gliwicach. Obecnie sieć składa się z 33 salonów, a na koniec roku Grupa planuje posiadać ok. 45 salonów pod marką BRIJU. Nowe salony zostaną otwarte m.in. w Katowicach, Wrześni, Mielcu i Cieszynie.

- W segmencie wyrobów jubilerskich konsekwentnie powiększamy sieć sprzedaży oraz budujemy rozpoznawalność marki. Rozwijamy ofertę poprzez wprowadzanie kolejnych kolekcji, nakierowanych na potrzeby Klientów. Dodatkowo podejmujemy działania efektywnościowe zmierzające do wykorzystania efektów skali działania. – dodał Przemysław Piotrowski.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.