Sieci cash&carry nie wierzą w siłę gazetek handlowych

Autor: dlahandlu.pl 10 kwietnia 2017 09:26

Według danych ABR Sesta w 2016 roku sieci cash&carry opublikowały 523 gazetek handlowych w porównaniu do 557 gazetek w 2015 roku.

Wszystkie prezentowane sieci C&C ograniczyły liczbę gazetek. Makro zredukowało liczbę publikacji średnio o 20%, przede wszystkim ograniczając gazetki tematyczne. Eurocash C&C wydał średnio najmniej gazetek, posiadały one jednak średnio najwięcej stron – ponad 80% publikacji tej sieci to gazetki regularne. Selgros w porównaniu z 2015 rokiem, zwiększył zarówno średnią liczbę stron swoich publikacji, jak i średni czas ich obowiązywania.

Wszystkie sieci C&C przeznaczyły mniej miejsca na promocję marek własnych FMCG w gazetkach, oprócz Selgros (gdzie udział marek własnych był marginalny).

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2017-04-18 21:05:55

    Jak gazetki moga wspierać sprzedaż towaru skoro np art. w promocji świątecznej jest stek wołowy z reguły b. drogi. I to w SELGROSIE. Tak trzymać a splajtujecie!!!! menadżerowie z bożej łaski.

  • Karol 2017-04-10 21:56:35

    Idzie w końcu digital? ktoś z cash&carry zauważył, że należy komunikować się z klientami kanałami cyfrowymi?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.