Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sieci handlowe decydują się dopłacać dostawcom za lepsze warunki dla zwierząt

www.portalspozywczy.pl 21 sierpnia 2015 10:12

Dobrostan zwierząt odgrywa coraz większe znaczenie dla niemieckich sieci handlowych. Sprzedawcy coraz bardziej boją się, że złe warunki chowu wywołają niechęć klientów do ich produktów. Z tego powodu coraz częściej decydują się dopłacać dostawcom za lepsze warunki dla zwierząt. Prym wiedzie Aldi.

Sieć Rewe szuka sposobu w jaki sposób uchronić trzodę chlewną przed kastracją w pierwszych dniach po urodzeniu. Aldi próbuje zapobiec skracaniu dziobów u kur niosek… Wszystko spowodowane jest większym zainteresowaniem o dobrostan zwierząt hodowlanych, co zdaniem niemieckich sieci ma przyczynić się do poprawy jakości oferowanych produktów, a także zachęcić klientów do częstszych zakupów.

Sieci handlowe w Niemczech boją się, że niezadowoleni klienci przestaną u nich kupować produkty odzwierzęce i z tego powodu decydują się dopłacać dostawcom, którzy oferują lepsze warunki w okresie chowu.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,80

  • Śr

    17,49

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.