Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sieci handlowe masowo modernizują swoje markety

Autor: gazeta.pl 15 czerwca 2013 15:51

Na 381 działających w Polsce centrów handlowych 100 wymaga szybkiej modernizacji - wynika z ubiegłorocznych wyliczeń firmy analitycznej CB Richard Ellis. Te informacje wzięli sobie do serca przedstawiciele największych graczy - przebudowują i remontują swoje placówki m.in. E.Leclerc, Auchan czy Tesco - czytamy w serwisie pieniadze.gazeta.pl.

Remontu i modernizacji wymagają przede wszystkim te markety, które wybudowane zostały przed 2000 rokiem. W związku ze starzejącymi się sklepami na początku tego roku francuska sieć E.Leclerc zapowiedziała wielkie zmiany w swoich placówkach. Starsze sklepy mają systematycznie przejść gruntowny remont. Plany modernizacyjne pochłonęły większość środków sieci na inwestycje, dlatego w ubiegłym roku Francuzi nie otworzyli żadnego nowego sklepu. W 2013 roku E.Leclerc planuje za to otworzenie dwóch nowych placówek - w Kaliszu i Szczecinie.
Auchan, które czeka na decyzję UOKiK w sprawie przejęcia polskiego Reala, planuje także modernizację swoich obiektów, m.in. rozbudowę galerii handlowej w centrum handlowym Auchan w Gdańsku oraz przy Modlińskiej w Warszawie. Firma prowadzi także dwie inwestycje - wielkie centrum handlowe z hipermarketem w Bronowicach pod Krakowem, które ma zostać otwarte jeszcze w tym roku, oraz w Lublinie (otwarcie jest planowane na 2014 rok).
Niedawno Tesco zapowiedziało, że w ciągu najbliższych 6-7 lat chce wyremontować 50 swoich starszych hipermarketów. Niedawno firma zmodernizowała sklep przy Górczewskiej w Warszawie - według najnowszego wzoru Tesco Extra

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b. prac. 2013-06-17 18:55:42

    Oczywista oczywistość, postawili w 2000 roku blaszaki jak garaże a rosły one jak grzyby po deszczu to też ich-marketów żywotność dobiega końca ale tak było to zaplanowane stawiamy na 10 lat a później się zobaczy jak będzie duży cesch to ok zostajemy a jak taki sobie to sprzedajemy,zmieniamy firmę. Ale prawie wszystkie poza małymi sieciami (posiadającymi do 5-10 marketów te padły zagniecione przez konkurencję) pozostałe przetrwały i ABY NIE WYKAZYWAĆ ZYSKÓW (POCO ZAŁOGA MA MIEĆ OCHOTĘ NA PODWYŻKI)nagle zarządy wspaniałomyślnie modernizują się ładując w koszty uzyskane zyski!!! poco nimi dzielić się z pracownikami, przecież nadal w Polsce można robić kokosy!! Gdyby nie mieli tu interesu toby tak na siłę nie modernizowali się!!! bo eldorado bez podatków od zysków, tania niewolnicza siła pracownicza i liberalny rząd TUSKA no to pomalujmy,co nieco ulepszmy blaszaki i następne 10 lat czerpmy zyski ile się da!! ALE DO NASTĘPNYCH WYBORÓW - zachodnie markety muszą płacić podatki od zysków u nas w Kraju!!! wówczas tak nie będą powstawać jak grzyby po deszczu!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.