Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sieci handlowe w mediach społecznościowych: Lidl Polska ma najwięcej fanów

www.portalspozywczy.pl 11 października 2016 14:11

Najwięcej fanów ma strona Lidl Polska, a bazę fanów w największym stopniu powiększył fanpage Carrefour Polska - wynika z raportu Fanpage Trends przygotowanego we wrześniu przez firmę Sotrender. Jak wyglądała aktywności sieci handlowych w mediach społecznościowych we wrześniu 2016 roku?

Jak wynika z danych firmy Sotrender najwięcej fanów miały we wrześniu strony Lidl Polska - 998 655*, Tesco Polska - 599 645 oraz Carrefour Polska - 453 461.

Za nimi były PEPCO - 367 037 fanów, Kaufland Polska - 300 725, Piotr i Paweł – strona oficjalna – 170 752, ŻABKA − mały wielki Sklep - 157 121, POLOmarket - 92 808, MAKRO Polska - 50 932 oraz na dziesiątej pozycji - Małpka Express z 45 256 fanami.

Względny przyrost liczby fanów wyróżniał fanpage Małpka Express, POLOmarket i Delikatesy Centrum. W największym stopniu bazę fanów powiększyły fanpage Carrefour Polska, Tesco Polska oraz Kaufland Polska. Najwięcej użytkowników Facebooka zaangażowały strony Tesco Polska, Lidl Polska oraz ŻABKA − mały wielki sklep.

W interakcje z treściami najchętniej angażowali się fani SPAR Polskie Sklepy Spożywcze, Delikatesy Centrum i ŻABKA − mały wielki sklep. Zaangażowany użytkownik, to taki, który w analizowanym okresie wchodził w interakcje z treściami na stronie, poprzez klikanie "lubię to", komentowanie lub postowanie.

Najwyższe wartości Interactivity Index uzyskały fanpage Tesco Polska, Lidl Polska oraz Carrefour Polska. Interactivity Index to zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności w obrębie fanpage’a w ciągu miesiąca.

Względna interaktywność, mierzona wskaźnikiem Relative Interactivity, okazała się najwyższa dla stron SPAR Polskie Sklepy Spożywcze, Delikatesy Centrum oraz Małpka Express. Relative Interactivity uwzględnia wielkość fanpage’a, a zatem umożliwia porównanie fanpage o zróżnicowanej liczbie fanów.

*Lidl Polska podał 11 października, że przekroczył liczbę miliona fanów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    3,93

  • Min

    2,91

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.