Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sieci jubilerskie łapią zadyszkę

Autor: Rzeczpospolita 12 lutego 2013 11:04

Przez ostatnie lata segment jubilerski wbrew szalejącemu kryzysowi radził sobie doskonale, jednak już rok 2012 lekko rozczarował. Sieci kończą go ze średnio ledwie kilkuprocentowym wzrostem sprzedaży - czytamy w Rzeczpospolitej.

Grzegorz Pilch, prezes Grupy Vistula do której należy W.Kruk powiedział na łamach Rzeczpospolitej, że spółka liczyła na okres świąteczny i zwiększyła ilość dostępnego w sklepach towaru, ale wynik grudnia nieco rozczarował. Szczególnie duże spadki sprzedaży miały miejsce w segmencie srebrnych bransoletek z zawieszkami.

Niewielki wzrost wyników sprzedaży w 2012 roku zanotował także Apart.

Z kolei sieć Yes w segmencie detalicznym miała 2 proc. wzrost sprzedaży w 2012 roku względem 2011 roku. Segment hurtowy wygenerował jednak spadek - czytamy w Rzeczpospolitej.

Właściciele sieci jubilerskich przyznają jednak, że są segmenty które radzą sobie doskonale. Należą do nich ekskluzywne zegarki i biżuteria.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,98

  • Śr

    7,93

  • Min

    4,95

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.