Sieci Lidl, Biedronka i Carrefour wydały łącznie 20 mln zł na reklamę telewizyjną

Autor: dlahandlu.pl 16 sierpnia 2019 10:12

Sieci Lidl, Biedronka i Carrefour wydały łącznie 20 mln zł na reklamę telewizyjną fot. shutterstock

W sierpniu sieci handlowe postanowiły przypomnieć o sobie telewidzom, szczególnie ze względu na planowane zakupy wyprawki szkolnej. Z danych firmy Nielsen wynika, że w tydzień (5-11 sierpnia) Lidl przeznaczył na reklamę telewizyjną 11 445 931 zł, Biedronka 4 420 103 zł a Carrefour 3 915 832 zł.

Te trzy sieci znalazły się na czele zestawienia TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Kolejne miejsca zajmują operatorzy komórkowy, banki oraz środki farmaceutyczne.

Wydatki są podane według oficjalnych cenników stacji TV.

Inwestycje w reklamę na pewno się zwrócą. Zgodnie z danymi firmy Deloitte w tym roku polska rodzina przeznaczy na wyprawkę szkolną średnio 1 718 zł. Ponad dwie trzecie tej sumy pochłoną ubrania, buty oraz przybory szkolne. 69 proc. Polaków na szkolne zakupy wybierze się w sierpniu.

Na zakupy Polacy wybiorą się głównie do księgarń stacjonarnych, dyskontów (np. Biedronki, Lidla), sieciówek odzieżowych (np. H&M, Reserved, Zara) i hipermarketów (np. Tesco, Auchan).

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,87

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8512
Ilość aktualnych ofert: 477360

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.