Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sieci rezygnują z lokali w galeriach i stawiają na centra miast

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 25 listopada 2014 09:31

Co najmniej połowa z zaplanowanych centrów handlowych nie powstanie. Wiele sieci stawia na sklepy zlokalizowane w centrach miast - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Deweloperzy weryfikują plany, bo mają coraz większe kłopoty z wynajęciem obiektów. Jak podkreśla Czarnecka, na 220 zbadanych centrów zaledwie 33 nie miało dostępnych lokali do wynajęcia. To zwykle najatrakcyjniejsze obiekty, jak Galeria Mokotów w stolicy czy wrocławska Galeria Dominikańska i małe galerie działające przy hipermarketach - czytamy w "DGP".

Dla porównania rok temu kłopoty z wolną powierzchnią miało ok. 140 galerii, z których 80 notowało ponad 3-proc. wskaźnik pustostanów, a 58 - 5-proc.

Eksperci tłumaczą to nasycaniem się rynku pod względem nowoczesnej powierzchni handlowej.

Tym tropem podążają sieci handlowe. Przybywa tych, które w swojej strategii rozwoju coraz większy nacisk kładą na sklepy przy głównych ulicach miast - pisze "DGP".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,53

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9590

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.