Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sieci rzadziej promują ofertę non-food w gazetkach reklamowych

Autor: Puls Biznesu 20 września 2013 09:12

Sklepy coraz rzadziej promują asortyment niespożywczy - wynika z badania ich gazetek reklamowych. Rządzi w nich… łopatka wieprzowa - pisze "Puls Biznesu".

Tylko w I półroczu br. 153 analizowane przez agencję badawczą ABR Sesta sieci opublikowały ponad 3200 różnych gazetek handlowych. W tym roku częściej niż w poprzednich sklepy promują produkty FMCG, a rzadziej kategorie non-food. Oferta żywnościowa zajmuje 59 proc. gazetek, a w sieciach takich jak Alma, Piotr i Paweł czy Top Market - nawet 75 proc. W małych sieciach (Żabka czy ABC) oraz drogeriach jest to nawet 90 proc.

Zdecydowanie najczęściej pojawiającym się produktem w gazetkach handlowych jest łopatka wieprzowa bez kości, wyprzedzająca inne produkty z wieprzowiny i świeże warzywa.

Jak wyjaśniają eksperci sieci próbują przyciągnąć klientów ofertą świeżych produktów, które są kupowane często, dzięki czemu konsument przychodzi do sklepu często i przy tej okazji dokonuje dodatkowych zakupów - czytamy w "Pulsie Biznesu"

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9731

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.