Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sieci zwiększają zamówienia produktów „clean label”

www.portalspozywczy.pl 3 czerwca 2016 12:41

Koncepcja „czystej etykiety” zyskuje u polskich konsumentów coraz większe uznanie. Producenci wychodzą naprzeciwko temu trendowi, a w ślad za nimi sieci handlowe, które zwiększają zamówienia produktów „clean label” oraz w markach własnych starają się ograniczać E-dodatki i sztuczne substancje. Jedną z takich sieci jest Intermarché. – W produktach marek własnych Intermarché staramy się, aby etykiety były dla konsumentów przejrzyste, jednocześnie cały czas pracując nad poprawą składu produktów – mówi Agnieszka Wiśniewska, kierownik działu marketingu marek własnych Intermarché.

Agnieszka Wiśniewska podkreśla, że wśród produktów spożywczych, w których sztuczne barwniki sieć Intermarché zastąpiła składnikami naturalnymi, są żelki, kisiele czy ketchupy. 

– Jeśli natomiast chodzi o artykuły kosmetyczne i chemię gospodarczą oferujemy m.in. żele pod prysznic bez parabenów Labell, proszki do prania bez fosforanów Apta, mydło do mycia i prania niealergizujące Apta czy odplamiacz na bazie tlenu ale bez chloru Apta – mówi Agnieszka Wiśniewska.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,80

  • Min

    1,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.