Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Simple chce zwiększyć skalę przez wzrost powierzchni handlowej

Autor: PAP 22 lipca 2015 14:28

Odzieżowa sieć Simple ma zwiększyć skalę poprzez wzrost powierzchni handlowej. -  Na ten rok założyliśmy dla Simple wzrost powierzchni o ok. 1500 m kw. wobec 5,4 tys. mkw. na koniec ubiegłego roku. W 2016 roku w Simple chcielibyśmy dojść do 75-80 sklepów o średniej powierzchni 120 m kw. - powiedział prezes.

Sieć Gino Rossi powiększyć się ma z kolei w tym roku o ok. 700 mkw. - W Gino Rossi na pewno oddamy kilka sklepów w Polsce, ale chcemy też otwierać za granicą. W ubiegłym roku otworzyliśmy pierwsze sklepy w Czechach, gdzie średnia sprzedaż na mkw. w II kwartale wyniosła 2 tys. zł. Jeszcze w tym roku otworzymy 1-2 sklepy w Czechach. W przyszłym roku na pewno dodamy kilka sklepów w Czechach, na Słowacji i w krajach bałtyckich - powiedział prezes.

Na koniec pierwszego kwartału detaliczna sieć sprzedaży Gino Rossi liczyła 96 (własnych i franszyzowych) sklepów w Polsce i za granicą, natomiast sieć salonów sprzedaży Simple obejmowała 57 sklepów (łącznie z internetowymi).

W okresie styczeń-czerwiec 2015 roku sprzedaż grupy wzrosła o 11 proc. rdr do 128,2 mln zł. Sprzedaż Gino Rossi wzrosła o 8 proc. rdr do 78,7 mln zł, a Simple o 17 proc. rdr do 49,5 mln zł. Średni wzrost powierzchni z kasą fiskalną spółki wzrósł w II kwartale o 10 proc. w Gino Rossi i o 11 proc. w Simple.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    0,65

  • Śr

    0,29

  • Min

    0,14

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.