Słabe wyniki Biedronki wpływają również na hurtowników

Autor: Parkiet 1 sierpnia 2014 09:24

Czwartek był drugim z rzędu dniem mocnych spadków kursu handlowej spółki Eurocash. To pokłosie zaskakująco słabych wyników, które pokazał dwa dni wcześniej Jeronimo Martins (Biedronka) - informuje „Parkiet".

Jeronimo Martins zasygnalizował jednocześnie, że II półrocze 2014 r. dla branży będzie słabe. Eurocash potwierdza.
Jan Domański, rzecznik Eurocash mówi, że ostatnie miesiące pokazują, że trudna sytuacja na rynku handlu się utrzymuje, a nie widać jednoznacznych sygnałów, które wskazywałyby, że zmieni się to w najbliższym czasie, czyli w drugim półroczu.
Zaznacza jednocześnie, że integracja z Tradisem idzie zgodnie z planem i dodaje, że spółka pracuje też nad jednolitą platformą logistyczną dla Delikatesów Centrum, a dokończenie tego projektu do końca roku jest kluczowe dla zwiększenia efektywności działalności. Mówi też, że koncept salonów prasowych Inmedio i sklepów convenience „1minute" Eurocash chce w przyszłości rozwijać we współpracy z HDS.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,58

  • Min

    1,85

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9483

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.