Słabnie popularność herbaty czarnej, rośnie zielonej

www.portalspozywczy.pl 12 kwietnia 2017 12:30

Rynek herbaty w Polsce z roku na rok ma się coraz lepiej. Według badań firmy Euromonitor wartość tego segmentu stale rośnie, w 2016 wartość oszacowano na 2,20 mld zł, a do 2021 roku prognozuje się wzrost nawet do 2,37 mld zł.

Dane Euromonitora wskazują, że w tym roku wzrost rynku herbaty może wynieść 1,2 proc. wobec roku 2016, a rynek osiągnie wartość 2,22 mld zł.

– W 2016 r. herbata zyskała dobre wyniki, zarówno pod względem wielkości, jak i wartości. Niezależnie od dojrzałości herbaty można zidentyfikować obiecujące kategorie, takie jak zielona herbata, herbata owocowo-ziołowa i ekologiczna odmiana czarnej, owocowo-ziołowej i zielonej herbaty. Jest to możliwe dzięki trwającym trendowi w zdrowiu – oceniła Lina Sidorenke, Senior Communications Executive, firmy Euromonitor.

W przyszłości także rokuje się rozwój tego segmentu. Jak pokazują badania, w latach 2018/2019 rynek może wzrosnąć od 1,4 do 2 %, osiągając w 2021 roku wartość 2,47 mld zł, w porównaniu do 2018, gdzie rynek jest w stanie zbliżyć się do 2,25 mld zł.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,49

  • Śr

    2,63

  • Min

    1,85

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8644

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.