SM Mlekpol ponownie z Leo Burnett

Autor: dlahandlu.pl 23 lipca 2019 14:20

Agencja Leo Burnett wygrała konkurs na długoterminową obsługę strategiczno-kreatywną Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie. Umowa obejmuje działania w zakresie ATL, BTL oraz Digital. W ciągu ostatnich trzech lat Leo Burnett zrealizował już dwie kampanie dla Mlekpolu.

W dotychczasowym dorobku agencji znajdują się kampanie zrealizowane dla mleka Łaciate oraz Serków Łaciatych. Oba projekty zrealizowano jesienią 2016 r.

– Jesteśmy usatysfakcjonowani przedstawioną przez Leo Burnett koncepcją kreatywną oraz przekonani, że nasza wieloletnia współpraca z agencją przyniesie innowacyjne pomysły i realizacje ciekawych kampanii, którymi pozytywnie zaskoczymy obecnych i przyszłych konsumentów – mówi Dorota Grabowska z działu marketingu Mlekpolu.

Już 4-5 listopada w Warszawie największa konferencja dedykowana sektorowi spożywczemu i handlowemu w Polsce: 20 sesji tematycznych, 120 prelegentów, ponad 1000 uczestników. Zarejestruj się teraz!

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    10,99

  • Śr

    6,87

  • Min

    4,49

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8512
Ilość aktualnych ofert: 477360

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.