Smyk ma ewoluować w stronę firmy modowej

Property News 21 lipca 2016 09:42

Jest kilka motorów rozwoju Smyka. Jednym z nich jest zwiększenie liczby sklepów - tłumaczy Maciej Dyjas, partner współzarządzający w Griffin Real Estate.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z inwestycji w sieć sklepów Smyk. Jej wyniki, bardzo dobre w 2015 roku, w tym roku nadal się poprawiają, co widać w tym półroczu. Pozytywna tendencja utrzymuje się ponad wskaźniki, które założyliśmy w biznesplanie na etapie zakupu - tłumaczy Dyjas.

Nowi właściciele Smyka chcą skoncentrować się na wzroście sprzedaży i marży w istniejących placówkach.

Przeczytaj także:

- Tutaj ma rosnąć asortyment ubrań i butów, które dają atrakcyjniejszą marżę niż zabawki, z którymi sieć jest często kojarzona. Smyk ma bardziej ewoluować w stronę firmy modowej - mówi Maciej Dyjas.

Więcej na propertynews.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    18,99

  • Śr

    14,88

  • Min

    8,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8783

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.