PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu

Sokołów z kampanią wizerunkową

Autor: pr 18 listopada 2019 14:21

Sokołów z kampanią wizerunkową Fot. materiały prasowe

Wystartowała kampania wizerunkowa firmy Sokołów. Spot reklamowy prezentuje, w jaki sposób asortyment Sokołowa odpowiada zróżnicowanym potrzebom poszczególnych grup konsumentów. Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, ze wsparciem w innych kanałach komunikacyjnych, jak outdoor, POS, stacje radiowe oraz Internet.

 – Każdego dnia nasze produkty goszczą na polskich stołach – mówi Bogusław Miszczuk, prezes zarządu Sokołów S.A. – Od momentu wejścia na rynek nieustannie pracujemy nad tym, by nasze propozycje zaspokajały potrzeby wszystkich konsumentów. W ofercie Sokołowa każdy może znaleźć produkty, które najlepiej wpiszą się w jego gust i styl odżywiania. Właśnie tę różnorodność, dostosowaną do potrzeb konsumentów, pokazujemy w naszym najnowszym spocie.

Spot oparty został na zestawieniu rozmaitych sytuacji, w których idealnie sprawdzają się produkty Sokołowa – mięsa, wędliny, przekąski. To produkty uniwersalne, jak i linie stworzone z myślą o grupach z konkretnymi wymaganiami żywieniowymi – np. dla dzieci. Wyróżnikiem wszystkich jest sprawdzona jakość i doskonały smak, ceniony przez miliony Polaków.

Twórcą spotu jest Agencja GPD. Spot będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP 1 i 2, TVN, TVN7, TVN 24, Puls, TVN Style, Polsat). Kampania potrwa do stycznia 2020 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,20

  • Śr

    1,01

  • Min

    0,65

ProduktySklepyRegiony


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7520
Ilość aktualnych ofert: 501740

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.